Тема. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади. Мета: вчити складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, ознайомити з поняттям «кругові приклади», формувати вміння обчислювати кругові приклади, знаходити невідомий доданок. Закріплювати знання про склад числа 10. Виробляти усвідомлені і міцні обчислювальні навички, навички читання різними способами рівностей, що містять дії додавання і віднімання, письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення до природи. Формувати математичну, соціальну компетентності. Виховувати дисциплінованість, сумлінність, здатність до подолання труднощів, працелюбство, почуття взаємодопомоги, любов до рідного краю, бажання захищати і примножувати багатства природи; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу. |
Мета: Навчальна - розширити уявлення дітей про сімʼю; закріпити знання про здорові стосунки в родині; формувати позитивне ставлення до сімʼї. Розвиваюча - розвивати навички самообслуговування та здорового способу життя в родині; Виховна - виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини, вчити піклуватися про рідних, дбати про здоровʼя родини. Обладнання: підручник "Основи здоровʼя" 1 клас (І.Д. Бех), роздаткові картки, демонстраційна наочність, аудіозапис пісні "Родина" Міжпредметні звʼязки: математика, читання, мистецтво, фізична культура |
Тема. Як розрізнити добро і зло Мета. Пояснити чому люди повинні вибирати між добром і злом; вияснити, що значить бути доброю людиною; вивчити, що таке доброчинність. Розвивати вміння характеризувати певні події, явища як прояви добра чи зла, наводити приклади доброчинності, людяності, моделювати ситуації та розв’язувати їх. Збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками, батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми. |
Тема уроку. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні, хвойні дерева. Мета уроку. Формувати в учнів поняття «дерева», «кущі», «трав’янисті рослини»; навчати порівнювати їх, розрізняти за певними ознаками; розвивати вміння доводити правильність певного судження та власної думки; сприяти вихованню любові до рідного краю, почуття гордості за свою землю, бережливого ставлення до природи, виховувати дружні стосунки, заохочувати до співпраці. Встановлювати гармонійну взаємодію обох півкуль головного мозку. |
Тема уроку. Звуки [з], [з’]. Позначення їх буквами 3, з («зе») Мета уроку. Ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильно артикулювати звук, читати склади, слова з буквою «зе»; закріпити вміння учнів виділяти у словах звук; збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати вміння будувати власне висловлювання; розвивати уяву, навички виразного читання, інтонування окличних речень, увагу, мислення, спостережливість; виховувати гуманні почуття, естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, тварин. |
Тема: Пізнавально - інтелектуаьна програма "Мода - керована епідемія" Мета: Сприяти розширенню знань, розвитку пізнавальних інтересів про моду; виховувати у старшокласників художньо-естетичні смаки, розкрити зміст твердження – «одяг»- прояв індивідуальності людини; сприяти усвідомленню дітьми істинних цінностей – зовнішньої і внутрішньої краси. |
Тема. Як ми спілкуємося? Мета. Нагадати дітям важливість ролі артикуляційного апарату в мовленні, закріпити знання про необхідність правильної вимови звуків у житті людини; розширити знання учнів про навколишній світ; повторити звуко-буквенний аналіз; збагачувати активний словник; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять: слухову та зорову, мислення. Обладнання. презентація на тему «Лист від Мудрої сови», заготовки для виготовлення «дерева - звуку» (підсумку уроку). |
Тема: «Безпечна робота в Інтернеті» Мета: навчальна: поглибити знання про небезпечний Інтернет; дослідити позитивні та негативні сторони Інтернету; сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання; розвиваючі: сприяти розвитку пізнавального інтересу; сприяти розвитку вміння логічно викладати думки; виховні: сприяти вихованню шанобливого ставлення до чужої думки; сприяти культурному та інтелектуальному розвитку учнів; сприяти розвитку самооцінки та самоаналізу, як чинників, що спонукають до самовдосконалення учнів; |
Тема : У світі казки чарівної. Робота з дитячою книжкою. « Лисиця та Їжак» Українська народна казка. Мета : Систематизувати знання учнів про народні казки. Узагальнювати навички діалогічного мовлення. Вчити дітей давати характеристику дійовим особам. Вчити визначати головну думку твору. Розвивати увагу, мислення, пам’ять. Виховувати любов до народної творчості. |
Тема. Україна – єдина країна! Мета. Формувати поняття учнів про Україну як єдину країну українського народу, розширювати знання про рідний край, його звичаї і традиції, національні символи. Розвивати почуття людяності, доброти, патріотизму. Виховувати любов до людей, до рідної країни. Матеріал до уроку. Карта України, плакат « Водні ресурси України», Державний Герб, Прапор, Гімн України. Картини з краєвидами рідного краю, презентація до уроку, голуб миру. |