Мета : навчальна – формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї, вчити учнів самостійно здобувати знання,допомогти усвідомити дітям, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, а сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я; розвивальна : розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності; виховна : виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в o Ключове питання : Що сприяє фізичному росту й розвитку ? o Змістовні питання : Що означає слово ,,здоров’я’’? Як зберегти здоров’я, дотримуючись правил культури поведінки? Чому треба захищатися від «шкідливих звичок»? |
ПРОЩАННЯ З БУКВАРЕМ |
Мета: Формувати у дітей понять "доброта і добрі вчинки", вчити розрізняти "добре і погане", викликати бажання дарувати добро; розвивати в дитині духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховувати культуру спілкування. Обладнання: книжечки-казки; картинки із зображенням казкових героїв; макет веселого сонечка; квітка "Доброта"; промінчики сонця; кольорові олівці; листочки із зображенням Баби Яги, що перетворюється в Бабулю Ягулю; аудіо записи казок "Коза Дереза", "Котик і Півник"; Оповідання В. Сухомлинського "Петрик, собака і кошеня"; промінчики із фотографіями дітей, смайлики-посмішки. |
Тема: Звуки [ф], [ф‘]. Позначення їх буквою «еф» Мета: • ознайомити учнів з буквою «еф» та її звуковим значенням, відпрацювати артикуляцію звука [ф], формувати вміння робити звуко-буквений аналіз; • розвивати активний словник учнів, усне мовлення, пам’ять; • виховувати повагу до людей всіх професій, нагадати значення сигналів світлофора; • корегувати фонематичний слух. |
Мета. Розширити уявлення про значення води в природі, про три стани води і властивостях води - рідини; формувати елементарні поняття: вода - речовина; узагальнювати сприйняте під час виконання дослідів, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість, відповідальність за виконану роботу. |
Мета: розширити знання учнів про естетичне виховання ; розвивати увагу,спостережливість,спритність; уміння бачити і чути прекрасне. Виховувати любов до культури. |
Тема: Різноманітність природи. Пізнання природи людиною Мета: розширити уявлення учнів про природу, про методи пізнання природи; навчати характеризувати різноманітність живої і неживої природи; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, обґрунтовувати свою точку зору; виховувати любов до природи. |
|
«Рідне слово –материнська мова!" Мета: Залучати дітей до джерел і витоків народної спадщини; підтримувати у школярів інтерес до вивчення рідної мови; виховувати любов до мови свого народу. |
«Проблема енергозбереження» Мета: - Сприяти формуванню в учнів уявлення про енергозберігаючі технології, розуміння ними необхідності бережливого ставлення до використання енергоносіїв. Ознайомити зі способами економії енергії. - Розвивати навички роботи із різними джерелами інформації, уміння формулювати думку про способи економного використання електричної та теплової енергії. Розвивати почуття власної відповідальності за енергозбереження. - Сприяти розвитку комунікативних навичок під час роботи у групі, уміння вислуховувати думку інших, формулювати власні переконання. - Сприяти вихованню активної життєвої позиції, почуття власної причетності до загальної справи, зокрема до проблем міста. - Інтегрувати принципи сталого розвитку в навчально-виховному процесі |