Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка Ведуча: Сьогодні наш святковий захід присвячений відкриттю V Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Григоровича Шевченка – великого поета України, творчість якого знають і люблять всі народи світу. Ведучий:Духовним батьком, творцем і рятівником української мови й всієї нації став Великий Кобзар! Учениця 1. То була дивовижна зоря На убору і світом забуту, Щоб її до життя повернути, Бог послав Кобзаря. |
Побудова чотирикутника за зразком. Мета: формувати уміння додавати числа частинами; вправляти у розв'язуванні задач; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість; прищеплювати любов до математики, виховувати почуття дружби, взаємодопомоги. |
щодо поліпшення навичок читання 1 клас. Тема. Свято улюбленої першої книжки Мета .Довести до свідомості дітей, що вміння читати це найцінніший скарб людини. Виховувати любов до книги, бажання швидко навчитися читати. |
Мета. Ознайомити учнів зі знаком «апостроф», навчити їх читати слова з апострофом, виробити первинні уміння встановлювати звуко-буквений склад у таких словах; розвивати пізнавальну активність школярів, спостережливість; виховувати любов до родини. Обладнання. Предметні малюнки (пір’їна, в’юн, цифри 5 і 9; зображення коми, крапки, апострофа), таблиця для розчитування зі словами з апострофом, відеорозик з фізхвилинкою, індивідуальні картки. |
Тип уроку: урок відкриття нових знань Основні цілі уроку: а) діяльнісні: сформувати уявлення про число та цифру 7; закріплювати знання складу числа 6; повторити послідовність чисел в межах 10; формувати обчислювальні навички в межах 7; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, дрібну моторику, мовлення, увагу, пам’ять; виховувати старанність та охайність під час письма, інтерес до уроків математики, вміння працювати в колективі. б) навчальні: вивчити написання цифри 7, склад числа 7. |
Мета. Довести дітям, що вогонь може бути корисним і небезпечним. Продовжити формувати уявлення про причини виникнення пожеж в побуті та їх наслідки. Вчити викликати пожежно-рятувальну службу, правила пожежної безпеки. Формувати здоров’язбережувальну, комунікативну, соціальну компетентності, сприяти ціннісному ставленню школярів до життя і здоров’я. Розвивати навички самостійної роботи, вміння застосовувати знання на практиці. Виховувати повагу до професії пожежного, бажання дотримуватись правил пожежної безпеки, берегти і зміцнювати своє здоров’я. |
Мета: вчити вболівати за сьогодення і майбутнє своєї держави; сприймати її такою, яка вона є. Формувати всебічно розвинену особистість, що своїми вчинками будуватиме, створюватиме, відроджуватиме заради України. |
Мета: - розвивати в учнів бажання брати посильну участь у розбудові та зміцненні єдності нашої держави; - формувати громадянську позицію школярів, повагу, толерантність до інших народів, віру в краще майбутнє України; - виховувати почуття поваги до старшого покоління, до кожного солдата, який боровся за мир в країні ціною свого життя; показати сучасній молоді високе розуміння обов’язку перед Батьківщиною; - виховувати майбутнього захисника своєї Вітчизни та формувати в учнів активну громадянську позицію щодо єдиної, цілісної держави та захисту її кордонів; - виховувати глибокі патріотичні почуття, причетність і відповідальність за все, що відбувається з країною, вдячність тим, хто віддав за неї життя; - вшанувати пам'ять героїв «Небесної сотні» – активістів майдану, які загинули внаслідок протистоянь у центрі Києва. |
Мета: формувати у дітей почуття повноправного члена великої шкільної родини, почуття людяності, відповідальності за свої вчинки, гідності, відповідальності у навчанні; ознайомити із поняттями моральної поведінки; виховувати повагу до праці, працелюбність,виховувати любов до навчання, дружелюбність, повагу до старших. |
Мета. Сформувати в учнів знання про народні традиції,створити ситуацію "глибокого занурення" в тему;стимулювати розвиток ініціативності, самостійності, прагнення самовдосконалюватися; сприяти розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльності, формуванню ключових компетентностей учнів;ознайомити з українськими народними традиціями, збагачувати словниковий запас учнів, формувати прагнення дбати про власне здоров'я, виховувати, патріотизм, бажання вивчати і примножувати надбання нашого народу, більше знати і не боятися здійснювати пошуки нового. |