Ми знайомимось з дорожніми знаками
Тема: Ми знайомимось з дорожніми знаками
Мета: Ознайомити учнів з дорожніми знаками, розповісти про значення тих знаків, які зустрічаються на дорогах мікрорайону. ХІД УРОКУ Ведуча: • Сьогодні ми одержали такий лист: «Ми, жителі країни Дорожніх Знаків, знаходимося в біді. Ми попали в полон до Заважали. І зараз у нас в країні відбуваються постійні аварії. Допоможіть нам!!!» • Так, діти, як бачите, скоїлося велике нещастя. Без дорожніх знаків, світлофора і правил дорожнього руху дуже важео і машинам, і пішоходам. Ви згодні допомогти жителям країни Дорожніх Знаків? • Ну що ж, тоді не будемо гаяти часу і відправимося в дорогу. Хлопчик: Я – дорожній знак. Мене заворожила Заважала. Який саме, ви здогадаєтесь тільки тоді, коли відгадаєте загадки: Я не їм вівса, ні сала, Дайте випити бензину, - Усіх коней я обжену, Куди хочеш побіжу (Машина) Йде з села до села, А з місця й кроку не зробить (Дорога) Загадки ви відгадали правильно. А зараз подивіться. Впізнаєте мене? Я знак «Пішохідний перехід». Де ви мене можете зустріти? Ведуча: А зараз я з вами хочу провести одну дуже цікаву гру! Гра «Вгадай, який знак» Ціль гри: вчити дітей розпізнавати дорожні знаки; закріпити знання дітей про правила дорожнього руху; виховувати вміння самостійно користуватися одержаними знаннями у повсякденному житті. Матеріали та обладнання: кубики із наклеєними на них дорожніми знаками. Хід гри: Ведучий показує знак, а діти називають його. Яка команда швидше і правильно називає, отримує один бал. Ведуча: • Молодці, я бачу, що ви всі дуже добре знаєте дорожні знаки.адже ви зустрічаєтесь з ними щодня, коли ідете в школу. Але чомусь дорожні знаки не з’являються. Очевидно Заважала приготувала для нас ще якесь випробування. • Діти, ану погляньте що це? З’являється світлофор. Підморгне зеленим оком – ми йдемо, Підморгне червоним оком – стоїмо. Ведуча: Зараз ми перевіримо, чи вмієте ви бути уважним і чи знаєте сигнали світлофора. ( Проводиться гра, ведуча «переключає» сигнали на світлофорі. На зелений діти легенько притопчують ногами, на жовтий – плещуть в долоні, на червоний – мовчать.) Ведуча: Хто ти? Кіт: Я учень світлофорних наук – Кіт. Ведуча: Котику, а чи не знаєш ти, як нам повернути Дорожні Знаки? Кіт: Звичайно, знаю.вам потрібно сказати такі чарівні слова: «Знаки, знаки! Відгукніться і до нас всі поверніться.» ( З’являються дорожні знаки) Ведуча: Залишилося врятувати світлофор • Як можна до нього потрапити? • По пішоходному переходу. Світлофор: Дякую, друзі, що ви врятували мене. Дорожні знаки: Ми раді, дуже раді, Що ви врятували нас. Великий танець дружби Станцюємо для вас. Ведуча: Сьогодні ми зробили хороше діло – врятували від Заважали Дорожні Знаки і Світлофор. А разом з тим і повторили правила дорожнього руху. На навших вулицях і на вулицях країни дорожніх знаків не буде більше безпорядку. Світлофор і дорожні знаки – наші вірні друзі. | |
| |
Переглядів: 2042 | |
Школа ввічливості. Гостини |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Як людина сприймає інформацію |
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ... |
Панно для класної кімнати |
Всього коментарів: 0 | |