Ми знайомимось з дорожніми знаками
Тема: Ми знайомимось з дорожніми знаками
​Мета: Ознайомити учнів з дорожніми знаками, розповісти про значення тих знаків, які зустрічаються на дорогах мікрорайону.

ХІД УРОКУ

Ведуча:

• Сьогодні ми одержали такий лист:
«Ми, жителі країни Дорожніх Знаків, знаходимося в біді. Ми попали в полон до Заважали. І зараз у нас в країні відбуваються постійні аварії. Допоможіть нам!!!»

• Так, діти, як бачите, скоїлося велике нещастя. Без дорожніх знаків, світлофора і правил дорожнього руху дуже важео і машинам, і пішоходам. Ви згодні допомогти жителям країни Дорожніх Знаків?

• Ну що ж, тоді не будемо гаяти часу і відправимося в дорогу.

Хлопчик: Я – дорожній знак. Мене заворожила Заважала. Який саме, ви здогадаєтесь тільки тоді, коли відгадаєте загадки:

Я не їм вівса, ні сала,
Дайте випити бензину, -
Усіх коней я обжену,
Куди хочеш побіжу (Машина)

Йде з села до села,
А з місця й кроку не зробить (Дорога)

Загадки ви відгадали правильно. А зараз подивіться. Впізнаєте мене?

Я знак «Пішохідний перехід». Де ви мене можете зустріти?

Ведуча:
А зараз я з вами хочу провести одну дуже цікаву гру!

Гра «Вгадай, який знак»

Ціль гри: вчити дітей розпізнавати дорожні знаки; закріпити знання дітей про правила дорожнього руху; виховувати вміння самостійно користуватися одержаними знаннями у повсякденному житті.

Матеріали та обладнання: кубики із наклеєними на них дорожніми знаками.

Хід гри:
Ведучий показує знак, а діти називають його. Яка команда швидше і правильно називає, отримує один бал.

Ведуча:
• Молодці, я бачу, що ви всі дуже добре знаєте дорожні знаки.адже ви зустрічаєтесь з ними щодня, коли ідете в школу. Але чомусь дорожні знаки не з’являються. Очевидно Заважала приготувала для нас ще якесь випробування.

• Діти, ану погляньте що це? З’являється світлофор.

Підморгне зеленим оком – ми йдемо,
Підморгне червоним оком – стоїмо.

Ведуча:
Зараз ми перевіримо, чи вмієте ви бути уважним і чи знаєте сигнали світлофора.

( Проводиться гра, ведуча «переключає» сигнали на світлофорі. На зелений діти легенько притопчують ногами, на жовтий – плещуть в долоні, на червоний – мовчать.)

Ведуча: Хто ти?

Кіт: Я учень світлофорних наук – Кіт.

Ведуча: Котику, а чи не знаєш ти, як нам повернути Дорожні Знаки?

Кіт: Звичайно, знаю.вам потрібно сказати такі чарівні слова: «Знаки, знаки! Відгукніться і до нас всі поверніться.» ( З’являються дорожні знаки)

Ведуча: Залишилося врятувати світлофор
• Як можна до нього потрапити?
• По пішоходному переходу.

Світлофор: Дякую, друзі, що ви врятували мене.

Дорожні знаки:
Ми раді, дуже раді,
Що ви врятували нас.
Великий танець дружби
Станцюємо для вас.

Ведуча:
Сьогодні ми зробили хороше діло – врятували від Заважали Дорожні Знаки і Світлофор. А разом з тим і повторили правила дорожнього руху. На навших вулицях і на вулицях країни дорожніх знаків не буде більше безпорядку. Світлофор і дорожні знаки – наші вірні друзі.
Категорія: Виховна година | Додав: Алла (03.01.2016)
Переглядів: 2004 | Рейтинг: 0.0/0
«Бременські музиканти» (німецька народна казка)
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
Тварини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]