У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 91-100
Показано матеріалів: 91-100
Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображень (обрання формату, розміру зображень). Зимові розваги |
|
Мета - навчальна: узагальнити отримані знання про значення й використання води для задоволення потреб людини, для життя на Землі, формувати вміння аналізувати природні явища; - розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес до значення й використання води для задоволення потреб людини, її значення для розвитку живих істот на нашій планеті; формувати інтерес до вивчення природничих наук; продовжувати формувати вміння працювати в групі, висловлювати свою думку, робити висновки; - виховна: Розвивати дбайливе ставлення до водних багатств нашої планети. |
За вікном сніжок летить, Вітром завіває, Тож спішіть усі до нас На свято Миколая! Ну, а хто сюди прийшов, Раді вас вітати Веселіться і радійте На нашому святі. |
Мета. Розповісти про правила користування побутовою хімією. Описати наслідки ураження хімічними речовинами шкіри та очей. Виробити алгоритм надання першої допомоги при отруєнні та при потраплянні хімічних речовин на шкіру та в очі. Розвивати вміння діяти в непередбачених ситуаціях. Виховувати активність. |
Мета: Ознайомити із логічною грою «Лабіринт». Формувати уміння шукати шлях проходження лабіринту від « входу» до «виходу», малювати цей шлях, ідентифікувати вирізані частини фігури, розрізняти праву і ліву сторони. Розви¬вати наочно-схематичне мислення та орієнтацію шко¬лярів. Виховувати інтелектуальну культуру, вольові риси характеру, прагнення доводити справу до кінця. |
Мета. Ознайомити учнів з основними правилами харчування; пояснити значення харчування для здоров’я людини; вчити розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої. Формувати здоров’язбережувальну компетентність. Розвивати вміння застосовувати знання в практичній діяльності. Виховувати прагнення знати, як позитивно впливати на свій фізичний розвиток. |
Перший урок у першому класі "Сім"я, родина, Україна" Мета: Формувати у дітей уявлення про шкільне життя, відчуття себе повноправним членом великої шкільної родини; дати уявлення про такі цінності кожної людини, як сім’я, родина та держава; поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, з однокласниками; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися; виховувати патріотичні почуття, повагу до школи та її працівників. |
Мета: навчити дітей перегинати і складати папір, виготовляти способом згинання і складання паперу різні предмети; удосконалювати уміння швидко працювати за зразком, точно відтворювати лінії згину; виховувати охайність у роботі, любов до природи. |
Мета: формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку. Розширити набуті знання про складові здоров'я: фізичне, соціальне, психічне і духовне; збагатити уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я. розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточуючих; виховувати почуття милосердя, гуманного ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. |