Показано матеріалів: 111-120
Мета. Розказати, чому руки вважаються найбруднішим органом людини, ознайомити з доглядом за ними та нігтями; розвивати звичку мити руки і обрізати нігті, а також слідкувати за їх чистотою взагалі; виховувати потребу у чистоті. |
Мета. Розказати про короткозорість, причини її виникнення; розвивати вміння робити спеціальну гімнастику для очей; виховувати бережне ставлення до свого зору. |
Мета. Ознайомити учнів з малою рукописною буквою "у "; вчити писати елементи букви і нову букву, правильно поєднувати її з вивченими буквами; вправляти дітей у звуко-складовому аналізі слів; розвивати увагу, фонематичний слух; виховувати у дітей старанність під час письма. |
Мета: закріпити й перевірити вміння учнів писати вивчені літери, поєднувати їх у слова, речення; удосконалювати уміння робити звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати увагу при списуванні з друкованого тексту; виховувати любов і бережне ставлення до природи. |
Тема. Буква Щ щ, звукові сполучення [шч]. Звуко-буквенний аналіз слів. Читання складів, слів. Робота з дитячою книгою Мета. Закріпити артикуляцію звуків [ч], [ш], [ч′]; ознайомити учнів із буквою Щ щ та звукосполученнями, які позначає ця літера; вправляти дітей у звуко-буквеному аналізі слів; формувати навички читання складів та слів із новою буквою, виховувати любов до рідного краю. |
Тема. Лічба в межах 20. Розв’язування задач на віднімання Мета. Формувати в учнів ключові компетентності: • вміння вчитися: навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність; • загальнокультурну: використовувати набуті знання, вчити зв’язко висловлюватись; • інформаційно-комунікативну: навчати учнів аналізувати й відстоювати потрібну інформацію; • здоров’язбережувальну: дбайливо ставитись до свого здоров’я; |
Тема. Свято Букварика Мета. Узагальнити знання отриманні на уроках навчання грамоти; розвивати мислення, уяву; виховувати любов до мистецтва, повагу до книги. |
Форма проведення: свято |
Тема. Що головне на карті України? Мета. Поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, дати учням уявлення про карту України та умовні позначення на ній рівнин, гір, річок, морів; учити знаходити на карті України рівнини, гори, водойми, формувати національну свідомість школярів, розвивати пізнавальні інтереси, мовлення, мислення, вміння працювати у парі, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, виховувати любов до рідного краю. |
Тема: Письмо рядкової букви «і» Мета: Вчити учнів писати рядкову букву «і», порівнювати її з друкованою. Удосконалювати навички письма вивчених букв. Розвивати дрібні м’язи пальців, увагу, зв’язне мовлення. Виховувати старанність, ціннісне ставлення до природи. |