Захоплення (можливості) мого друга
Тема уроку: Захоплення (можливості)мого друга.
Мета уроку:
Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Захоплення(можливості) мого друга;
Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу;
-сприяти розвитку усного та писемного мовлення;
Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість;
-сприяти попередженню втоми на уроці

План уроку
1.Організаційний момент
 Привітання
Good morning boy and girls!How are you?
What’s the weather like today?What day(date,month)is it now?
 Повідомлення теми та мети уроку
Today we’ll speak about the abilities of our friends and learn some grammar points .Let’s start our lesson.

2.Введення в іншомовне середовище
 Повторення лексичного матеріалу по темі:
Fill in the columns
Play Ride Use
Basketball,computer games,the piano,chess,football,the violin,a bike,a horse,a motorbike,a camel,a computer,the internet.(учні розміщують потрібне слово у правильну колонку-робота біля дошки)
3.Лексична зарядка
T-P1,P2
Учитель по черзі задає питання,учні відповідають:
Can you play basketball?
Yes,I can/No,I can’t.
4.Перевірка домашнього завдання
Вибірково(вправа з робочого зошита з друкованою основою)
5.Фізкультхвилинка
6.Робота з темою уроку
 Введення граматичного матеріалу(презентація)
Учні дивляться презентацію про особливості вживання та відмінювання модального дієслова can потім самі утворюють правило,вчитель допомагає,при потребі.
 Закріплення,тренувальні вправи
Робота з підручником-вправа 5 стор.37(усно)
-Робота в парах
Учні складають діалоги використовуючи модальне дієслово can
1)you/swim
Can you swim?
Yes,I can/No,I can’t
2)your mum/speak English
3)your dad/ride a bike
4)what sports/you play
I can play……
5)what computer games/play
6)what/your best friend do
He/she can……
Sentence builder
Учні читають зразок поєднання двох речень в одне
I can draw and I can paint.
I can ride a bike but I can’t swim.
Закріплення
Учні працюють у групах та виконують вправу з зошита з друкованою основою
Робота в парах
Впр.9 стор.37 підручник
Учні заповнюють таблицю,потім оголошують результати у вигляді діалогу між собою.
7.Подача домашнього завдання
WB p.35,RU p.39
8.Підсумок уроку.Оцінювання.
Категорія: Іноземна мова | Додав: tbilozir (03.01.2016)
Переглядів: 812 | Рейтинг: 0.0/0
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн...
Культурні рослини рідного краю
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком
Ліплення з пластиліну звірят
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]