Захоплення (можливості) мого друга
Тема уроку: Захоплення (можливості)мого друга.
Мета уроку: Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Захоплення(можливості) мого друга; Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу; -сприяти розвитку усного та писемного мовлення; Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість; -сприяти попередженню втоми на уроці План уроку 1.Організаційний момент Привітання Good morning boy and girls!How are you? What’s the weather like today?What day(date,month)is it now? Повідомлення теми та мети уроку Today we’ll speak about the abilities of our friends and learn some grammar points .Let’s start our lesson. 2.Введення в іншомовне середовище Повторення лексичного матеріалу по темі: Fill in the columns Play Ride Use Basketball,computer games,the piano,chess,football,the violin,a bike,a horse,a motorbike,a camel,a computer,the internet.(учні розміщують потрібне слово у правильну колонку-робота біля дошки) 3.Лексична зарядка T-P1,P2 Учитель по черзі задає питання,учні відповідають: Can you play basketball? Yes,I can/No,I can’t. 4.Перевірка домашнього завдання Вибірково(вправа з робочого зошита з друкованою основою) 5.Фізкультхвилинка 6.Робота з темою уроку Введення граматичного матеріалу(презентація) Учні дивляться презентацію про особливості вживання та відмінювання модального дієслова can потім самі утворюють правило,вчитель допомагає,при потребі. Закріплення,тренувальні вправи Робота з підручником-вправа 5 стор.37(усно) -Робота в парах Учні складають діалоги використовуючи модальне дієслово can 1)you/swim Can you swim? Yes,I can/No,I can’t 2)your mum/speak English 3)your dad/ride a bike 4)what sports/you play I can play…… 5)what computer games/play 6)what/your best friend do He/she can…… Sentence builder Учні читають зразок поєднання двох речень в одне I can draw and I can paint. I can ride a bike but I can’t swim. Закріплення Учні працюють у групах та виконують вправу з зошита з друкованою основою Робота в парах Впр.9 стор.37 підручник Учні заповнюють таблицю,потім оголошують результати у вигляді діалогу між собою. 7.Подача домашнього завдання WB p.35,RU p.39 8.Підсумок уроку.Оцінювання. | |
| |
Переглядів: 859 | |
Київ — столиця України |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
І. Гнатюк «Наша хата». Прислів'я. «Роде наш красний» (українська народна ... |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Всього коментарів: 0 | |