Показано матеріалів: 751-760
|
Урок 62 (письмо) Тема: Письмо великої букви К ("ка"), складів, слів із неюМета: вчити писати велику букву К ("ка"), поєднувати її з іншими буквами; розвивати вміння будувати звуко-складові моделі; вчити списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання, бережливе ставлення до природи. |
|
Урок 61 (читання) Тема: Закріплення знань про букви К, к ("ка"), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом
|
|
Урок 60 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви к ("ка"), складів та слів із неюМета: вчити учнів писати рядкову букву к ("ка"), склади, слова з нею, поєднувати її з вивченими літерами; продовжувати формувати вміння аналізувати складові елементи, порівнювати з вивченими літерами, виробляти навички звуко-складових моделей слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв; дрібну моторику руки; виховувати старанність під час письма. |
|
Урок 59 (читання) Тема: Звук [к]. Позначення його буквами К, к ("ка")Мета: ознайомити учнів з буквою к ("ка"), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; розширювати уявлення про слова, що звучать однаково, але мають різне значення; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до братів наших менших. |
|
Урок 57 (читання) Тема: Закріплення знань про звуки [с], [с']Мета: закріплювати вміння учнів виділяти у словах звуки [с], [с'], викладати звуко-складові моделі слів; формувати навички читання; розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення, спостережливість; виховувати в дітей бажання допомагати дорослим. |
|
Урок 58 (письмо) Тема: Письмо великої букви С ("ес"), складів та слів із нею
|
|
Урок 56 (читання) Тема: Закріплення знань про вивчені буквиМета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби. |
|
Урок 55 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви с ("ес"), складів та слів із нею
|
|
Урок 54 (читання) Тема: Звуки [с], [с']. Позначення їх буквами С, с ("ео)Мета: ознайомити учнів з буквою С ("ес"), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою, працювати з анаграмами, вдосконалювати навички звукового аналізу слів; розвивати мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
|
Урок 53 (письмо) Тема: Письмо великої букви Л ("ел")Мета: вчити писати велику букву Л ("ел"); формувати вміння диференційованого написання великих і малих букв; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. |