Показано матеріалів: 631-640
|
Урок 183 (читання) Тема: Подорожуємо просторами УкраїниМета: удосконалювати вміння працювати з текстом; вчити працювати з мапою; розширювати та активізувати словниковий запас учнів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, учити дітей бути спостережливими, уважними; виховувати патріотичні почуття, любов до рідної землі. |
|
Урок 181 (читання) Тема: Наша мова. Робота з дитячою книжкою. І. Січовик "Допиши віршика"Мета: удосконалювати читацькі навички, вміння працювати з текстом, розуміти та пояснювати зміст прислів'їв; розвивати прагнення до розуміння краси природи; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал; учити дітей бути спостережливими, уважними, розвивати словесну творчість учнів засобами художнього слова; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до життя; виховувати гуманні почуття, любов до природи. |
|
Урок 180 (читання) Тема: Підсумковий урок букварного періодуМета: закріпити вміння учнів читати слова й тексти з вивченими буквами; удосконалювати навички читання, швидкого промовляння скоромовок, вчити працювати в парах і групах; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, увагу, спостережливість, фантазію; виховувати бережливе ставлення до природи. |
|
Урок 179 (письмо) Тема: Виконання творчих завданьМета: удосконалювати графічні навички; вчити працювати в парах, групах; формувати вміння міркувати, аналізувати; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання, ввічливе ставлення до людей. |
|
Урок 178 (читання) Тема: М. Коцюбинський. Казка "Про двох цапків та двох кізочок"Мета: ознайомити учнів з казкою М. Коцюбинського "Про двох цапків та двох кізочок"; формувати вміння правильно, виразно, свідомо читати, давати повні відповіді на запитання; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, логічне мислення; виховувати повагу одне до одного, бажання бути добрими, чемними. |
|
Урок 177 (письмо) Тема: Виконання письмових творчих вправ. Списування прислів'їв із Букваря. Складання і записування слів зі складів: ґу-, -нок, -дзик, ґа-, -ка, ду-, біл-, -бокМета: формувати навички письма в зошиті без друкованої основи; вчити списувати з друкованого тексту, складати слова зі складів, записувати їх, виконувати звуко-буквений аналіз, складати речення за поданою схемою; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. |
|
Урок 176 (читання) Тема: Леся Українка - видатна українська поетесаМета: ознайомити учнів із творчістю Лесі Українки; формувати вміння правильно, виразно, свідомо читати, давати повні відповіді на запитання; розвивати пізнавальну активність школярів, естетичні смаки, усне мовлення; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати інтерес до творчості поетеси, любов до України, рідної мови, природи. |
|
Урок 175 (читання) Тема: Ознайомлення з творчістю українського письменника І. Я. Франка. Опрацювання уривка казки "Ріпка"Мета: ознайомити учнів з творчістю українського письменника І. Я. Франка; формувати вміння правильно, виразно, свідомо читати, давати повні відповіді на запитання, переказувати казку; розвивати пізнавальну активність школярів, усне мовлення; збагачувати їх словниковий запас; виховувати інтерес до творчості письменника. |
|
Урок 174 (письмо) Тема: Списування рукописних великих і малих літер українського алфавіту в зошит без друкованої основи. Навчальний диктантМета: удосконалювати навички письма рукописних літер у зошитах без друкованої основи; вчити першокласників писати під диктовку; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати в дітей охайність, старанність, інтерес до навчання, бажання допомагати одне одному. |
|
Урок 173 (читання) Тема: Удосконалення навичок читання тексту. Ознайомлення з творчістю українського поета Т. Г. ШевченкаМета: ознайомити учнів з творчістю українського поета Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички читання зв'язних текстів; віршів, працювати над виразністю читання віршованих текстів; розвивати пізнавальну активність школяра, усне мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до рідної природи, інтерес до творчості поета. |