Показано матеріалів: 651-660
|
Урок 162 (читання) Тема: Звуки [дз], [дз']. Позначення їх буквосполученнями Дз, дзМета: формувати в учнів навички злитого вимовляння нових звуків [дз], [дз']; поглиблювати вміння співвідносити звуко-буквені структури слів; розвивати образне мислення, увагу, спостережливість, вчити помічати красу рідної природи; виховувати у дітей любов до природи, спостережливість. |
|
Урок 161 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букви ф ("еф")Мета: закріпити знання першокласників про звукове значення букви ф ("еф"); удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати словниковий запас учнів, увагу, усне мовлення, мислення; виховувати повагу до людей різних професій. |
|
Урок 160 (письмо) Тема: Письмо великої та рядкової букв Ф, ф ("еф"), складів, слів із нимиМета: вчити писати велику та рядкову букви Ф, ф ("еф"), поєднувати їх з іншими буквами в складах, словах; продовжувати роботу над правильним поєднанням букв; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання. |
|
Урок 159 (читання) Тема: Звуки [ф], [ф']. Позначення їх буквами Ф, ф ("еф")Мета: ознайомити учнів з буквою "еф" та її звуковим значенням; відпрацьовувати артикуляцію звука [ф]; формувати вміння робити звуко-буквений аналіз слів; розширювати словник учнів; розвивати усне мовлення, мислення; виховувати допитливість. |
|
Урок 158 (письмо) Тема: Письмо великої букви Щ ("ща"), складів, слів із нею. Робота з діалогамиМета: вчити писати велику літеру Щ ("ща"); закріплювати вміння визначати її звуковий склад; порівнювати елементи літер і з'єднань; розвивати мовлення дітей, збагачувати його новими словами; виховувати бажання виконувати хатню роботу. |
|
Урок 157 (читання) Тема: Закріплення знань про букви Щ, щ ("ща"), їх звукові значення. Опрацювання тексту "Наша Батьківщина". Робота з дитячою книжкою "Моя Батьківщина - Україна"Мета: закріпити знання дітей про букви Щ, щ ("ща"), їх звукові значення; формувати вміння слухати і виразно читати вірші; орієнтуватися в змісті книжок; розвивати мовлення дітей, розширювати коло читацьких інтересів та уподобань; виховувати патріотичні почуття. |
|
Урок 156 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви щ ("ща"), буквосполучень, слів із неюМета: вчити писати рядкову літеру "ща"; закріплювати уявлення про її звукове значення; розвивати мовлення дітей, уміння аналізувати й порівнювати; виховувати охайність. |
|
Урок 155 (читання) Тема: Звукосполучення [шч]. Позначення його буквами Щ, щ ("ща")Мета: вчити правильно, злито вимовляти два звуки [шч] і позначати їх однією буквою Щ, щ; читати слова та речення з цією літерою; розвивати артикуляційні вміння, фонематичний слух, поповнювати словниковий запас першокласників; виховувати бажання уникати сварок. |
|
Урок 154 (письмо) Тема: Письмо букви с у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого текстуМета: формувати навички письма букви є у сполученні з іншими буквами, у словах, словосполученнях; закріплювати вміння списувати з рукописного та друкованого тексту; розвивати мовлення, вміння передавати свої спостереження й почуття засобами слова, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність. |
|
Урок 153 (письмо) Тема: Письмо великої букви Є, складів, слів із нею. Написання слів з великої буквиМета: навчити писати велику літеру Є; удосконалювати навички правильної вимови, каліграфічного письма, вміння розбивати слова на склади, ставити наголос, виділяти наголошений та ненаголошений склади, виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, роботи за варіантами; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії; розширювати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, мислення, інтелектуальні здібності, почупя змагання, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; виховувати охайність, естетичні смаки; бажання працювати, любов до школи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. |