Показано матеріалів: 671-680
|
Урок 142 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ц ("це"), складів, слів із неюМета: навчити писати рядкову букву ц ("це"), склади, слова з нею; розвивати спостережливість, навички каліграфічного письма, фонематичний слух; виховувати повагу до інших, взаємодопомогу, працелюбність. |
|
Урок 141 (читання) Тема: Звуки [ц], [ц']. Позначення їх буквами Ц, ц ("це")Мета: навчити розрізняти в мовленнєвому потоці звуки [ц], [ц']; читати слова з новою буквою; розвивати фонематичний слух, дикцію, розширювати кут зору; виховувати бажання піклуватися про власне здоров'я, дотримуватись правил ввічливої поведінки під час спектаклю. |
|
Урок 140 (письмо) Тема: Письмо великої букви ї, буквосполучень, слів із неюМета: вчити учнів писати велику букву ї, поєднувати її з іншими буквами; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; повторити написання великих літер; вчити списувати з друкованого тексту, розгадувати кросворд; розвивати пам'ять, увагу, дрібну моторику руки, мовну культуру; виховувати охайність під час письма, патріотизм та повагу до Батьківщини. |
|
Урок 139 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ї, буквосполучень, слів із неюМета: навчити правильно писати рядкову букву ї, розташовувати в робочому рядку, з'єднувати її з іншими літерами у словах; закріплювати навички звуко-буквеного аналізу слів з цією буквою; розвивати дрібну моторику руки та зв'язне мовлення, уміння складати речення; виховувати любов до тварин. |
|
Урок 138 (читання) Тема: Звукосполучення [йі]. Позначення його буквами Ї, їМета: ознайомити учнів з буквами ї, / та їх звуковим значенням; формувати навички швидкого читання; продовжити роботу над звуко-буквеним аналізом слів; розвивати навички виразного читання віршованого тексту; виховувати любов та бережне ставлення до рідного краю. |
|
Урок 137 (письмо) Тема: Письмо великої букви Ш ("ша"), складів і слів із неюМета: вчити учнів писати велику букву Ш, склади, слова з нею; закріплювати навички письма вивчених букв; удосконалювати вміння учнів списувати з друкованого і рукописного тексту; розвивати увагу, творчі здібності, логічне мислення, дрібну моторику руки; виховувати старанність, любов до тварин. |
|
Урок 136 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букви "ша". Перевірка навичок читання. Урок-турнірМета: закріпити знання учнів про букву "ша" та її звукове значення; удосконалювати навички виразного читання, звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати фонематичний слух, аудіативні вміння, навички спілкування у групі, колективі; навички виразного та динамічного читання; сприяти розвитку фантазії, творчості; виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання оберігати й допомагати птахам взимку; культуру спілкування у групі, колективі. |
|
Урок 135 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви ш ("ша"), складів, слів із нею. Урок-подорожМета: вчити учнів писати рядкову букву ш ("ша"), зіставляти схоже й відмінне у її елементах з іншими буквами, з'єднувати її в склади та слова; збагачувати словниковий запас; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів; розвивати творче мислення учнів, пізнавальний інтерес до орфографії, каліграфи й орфоепії; спостережливість, волю, уміння зіставляти, дрібну моторику руки; виховувати в учнів працелюбність, сумлінність, старанність, наполегливість, культуру мовлення, шанобливе ставлення до природи. |
|
Урок 134 (читання) Тема: Звук [ш]. Позначення його буквами Ш, ш ("ша"). Робота з дитячою книжкою. Вірш В. Лучука "Рушник". Урок-гра (урок-майстерня)Мета: ознайомити учнів із твердим звуком [ш], який не має парного м'якого; навчити правильно артикулювати звук [ш] та аналізувати його; ознайомити учнів з буквами Ш, ш ("ша"); удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати активний і пасивний словник учнів; ознайомити із давнім символом українського народу - рушником; розвивати усне мовлення, творче мислення, пам'ять, увагу, волю, спостережливість; виховувати інтерес до читацької діяльності, вміння самостійно і продуктивно працювати з дитячою книжкою; любов до праці, до зразків української народної творчості. |
|
Урок 133 (читання) Тема: Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Читання тексту "Світло маяка"Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова з буквою я; закріплювати знання про її звукове значення; удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів; стимулювати учнів до читання різними способами; розвивати літературно-творчі здібності, навички виразного читання; уміння читати деформовані речення, фонематичний слух, удосконалювати власні висловлювання; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи, тварин, бажання працювати. |