💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Підсумковий урок букварного періоду

Урок  180 (читання)

Тема: Підсумковий урок букварного періоду

Мета: закріпити вміння учнів читати слова й тексти з вивченими буквами; удосконалювати навички читання, швидкого промовляння скоромовок, вчити працювати в парах і групах; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, увагу, спостережливість, фантазію; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: карта лісу, фігурки звірят, дерев, сороки, лісовичка, картки для групової роботи.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Подивилися на мене,

Усміхнулися усі:

Хто готовий до роботи?

Хто бадьорий? Молодці.

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Гра "Відшукай паліндром"

Паліндром - слово, яке читається однаково зліва направо й справа наліво.

Дід, ліс, біб, око.

- Яке слово не є паліндромом?

- Поясніть, що таке, на вашу думку, ліс?

2 Розповідь учителя

- Одного разу художник вирішив намалювати ліс. Він вирішив, що ліс,- це, звичайно, дерева. І став малювати дерева - берези і сосни, дуби і ялини.

Учитель виставляє дерева: березу, дуб, ялину, сосну.

- Гарні вийшли в нього дерева, і здавалось, ось-ось пробіжить вітерець - і затріпотять листочки осики, загойдаються лапи ялин і гілки беріз.

А в куточку картини художник намалював маленького чоловічка з великою бородою - дідуся-лісовичка.

Учитель виставляє фігурку лісовичка.

Повісив художник картину на стіні, помилувався нею і кудись поїхав. А поки він подорожує, ми з лісовичком помандруємо до лісу.

III. Повідомлення теми та завдань уроку

- Сьогодні, відгадуючи загадки, ви познайомитеся з лісовими мешканцями. Вам потрібно бути уважними, щоб виконати всі творчі завдання, які вони вам запропонують.

IV. Виконання творчих завдань

1 Гра "Без зупинок"

- Нас зустрічає маленький, вухатий, попелястий, волохатий, він стрибає і тікає, дуже куций хвостик має. Здогадались? Хто це?

На галявині виставляється фігурка зайчика.

- Вам потрібно читати слова чітко, швидко, без зупинок.

рис o приз л шапки o тапки

сук "*~ стук Т лапки "4- латки

мак смак / голос колос

тук стук / дощик борщик

кіт "4г кріт / битва "4 бритва

оси "4-' коси / кубик "4- клубок

зал "4г залп / лійка "4копійка

рис 4^^^-? приз * лайка "4г~^^ -? фуфайка

- Яке слово відповідає поданій звуковій моделі?

-б=-о

- Назвіть слова, в яких кількість звуків та букв не співпадає.

- А зараз давайте нашим оченяткам зробимо зарядку.

 Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

Широко розплющу очі,

Роздивлюся все охоче.

(Діти максимально широко розплющують очі.)

Потім мружусь, наче киця,

І заплющую очиці!

(Діти міцно заплющують очі.)

2 Робота в парі

- Хто ж це шкоди наробив?

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має. їй на місці не сидиться,

І зовуть її...

Виставляється фігурка лисички.

- Лисичка-сестричка хвостиком махнула - і зникли у вірші останні слова. Вам потрібно поставити їх на місце. Пара, закінчивши роботу, підводить руку.

Стрімко вибігли на...

Дві подружки...

Дощик їм полоще...

Звуть цих подружок...

(Гору, білокорі, кіски, берізки)

- Зачитайте вірш. Про що він?

- Які ще дерева, крім берізок, ростуть у лісі?

 Фізкультхвилинка

Раз, два - дерева,

Три, чотири - вийшли звірі.

П'ять, шість - пада лист.

Сім, вісім - птахи в лісі.

Дев'ять, десять - це сунички Підвели червоні личка.

Гарно в лісі відпочили І тихесенько всі сіли.

3 Робота у групах

- А зараз із кошика кожен візьміть листочок і скажіть, з якого він дерева. (За листочками діти об'єднуються в групи.)

- Завдання для груп приготував буркотливий, вайлуватий, любить влітку полювати, а зимою в лігві спати. Хто це?

Виставляється фігурка ведмедя. Кожна група отримує картку із завданням, виконує роботу і презентує її.

Картка 1

В сілі тоСяв ражкий недь, огір і реСгій шіпли в сіл. ниВо ліси діп лияною. маТ луба ніть. киЯй візр в сугтому ліглі? аТ ец дура лібка!

Картка 2

соЛь - сіловий тижель. соЛь тьїс лігки і ватру. моЙу рібпотна і лісь. киниЛіс сятьнопри її і дуклать ан копень, ан макінь. сіЛо рипходять зилати лісь.

4 Конкурс "Кращий скоромовець"

- Що це за галас у лісі? Он гляньте, біла латка, чорна латка по гілках скаче. Хто це?

Виставляється фігурка сороки.

- Сорока-білобока пропонує вам вивчити скоромовку і взяти участь у конкурсі на кращого скоромовця.

Хитру сороку спіймати морока,

А на сорок сорок - сорок морок.

5 Читання криптограми

- Ось погляньте, під пеньочком, під листочком, звився він клубочком. Хто він?

Виставляється фігурка їжачка.

V. Підсумок уроку

- Ось і завершилась наша подорож. Кого ви зустріли в лісі?

- На які групи можна поділити цих тварин?

- Як ви гадаєте, кого ми б могли ще зустріти?

- Які завдання вам найбільше сподобались?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2234 | Рейтинг: 0.0/0
Як людина пізнає світ
Уроки чемності
Охорона водойм
Значення природи для життя людини
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]