Урок 177 (письмо) Тема: Виконання письмових творчих вправ. Списування прислів'їв із Букваря. Складання і записування слів зі складів: ґу-, -нок, -дзик, ґа-, -ка, ду-, біл-, -бокМета: формувати навички письма в зошиті без друкованої основи; вчити списувати з друкованого тексту, складати слова зі складів, записувати їх, виконувати звуко-буквений аналіз, складати речення за поданою схемою; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. Обладнання: робочий зошит, малюнок будиночка, конверти зі словами, малюнки кульок зі складами. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Фронтальне опитування - Про що ми говорили на минулому уроці письма? - Пригадайте, що таке загадка? - Наведіть приклади загадок. 2 Гра "Хто в будиночку живе?" - Назвіть жителів будиночка. - Складіть про них загадки. (Хлопчики складають загадки про зайчика, дівчатка - про білочку.) III. Актуалізація опорних знань учнів 1 Вправа "Доповніть речення" o Книга вчить, як на світі... o Не кажи не вмію, а кажи... o Більше слухай, а менше... (Говори, навчусь, жить) - Назвіть одним словом записані речення. 2 "Словничок-сундучок" Прислів'я - влучний образний вислів, часто ритмічний за будовою, який у стислій формі узагальнює різні явища життя. IV. Повідомлення теми та завдань уроку - Сьогодні на уроці, працюючи в парі, ви будете складати прислів'я, пояснювати їх зміст, знаходити прислів'я у підручнику та правильно і каліграфічно їх списувати. V. Вивчення нового матеріалу 1 Робота в парах Кожна пара отримує конверт зі словами. 1) Праця, годує, людину, лінь, а, марнує. 2) багато, читає, Хто, багато, той, знає. 3) словечко, Гостре, сердечко, коле. - Зачитайте складені прислів'я і поясніть їх зміст. - Запишіть своє прислів'я в зошит. 2 Робота за Букварем - Пригадайте, яким кольором надруковані прислів'я в підручнику? - Знайдіть їх у Букварі та зачитайте. - Запишіть прислів'я, що вам найбільше сподобалось. 3 Складання слів зі складів - З'єднайте кульки у пари. - Прочитайте і запишіть слова, що утворилися. 4 Слухання вірша з подальшим обговоренням Що за ґвалт зчинився На подвір'ї зранку? Загубила ґудзик Ґава біля ґанку. І. Січовик - Як ви розумієте значення слова ґвалтЗ - Чому він учинився на подвір'ї? 5 Звуко-буквений аналіз слова ґудзик 6 Складання речення за поданою схемою VI. Підсумок уроку - Прочитайте слово в "чарівному" колі. - Яке прислів'я ви запам'ятали? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1729 | |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка» |
Значення повітря для живої природи |
Бджілка мала, та й та працює |
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн... |
Всього коментарів: 0 | |