Показано матеріалів: 611-620
|
Урок 202 (письмо) Тема: Виконання творчих письмових вправМета: формувати навички письма в зошиті без друкованої основи, вчити списувати рукописний текст, писати під диктовку; розвивати увагу, зв'язне мовлення, мислення; виховувати в дітей охайність, старанність під час письма, бережливе ставлення до природи. |
|
Урок 201 (читання) Тема: "Кругленькі, мов клубочки"Мета: удосконалювати навички виразного читання; вчити передавати голосом емоційний стан дійових осіб твору; узагальнити знання про букви і та /; ознайомити з граматичною казкою; розвивати мовлення учнів, уяву, спостережливість; формувати вміння визначати головне, виробляти звичку до самостійного контролю результатів своєї праці; виховувати гуманні почуття, товариські взаємини між учнями. |
|
Урок 200 (письмо) Тема: Буква єМета: закріпити знання учнів про букву є, її звукове значення; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, ділити слова на склади; розвивати фонематичний слух, інтелектуальні здібності, почуття змагання; поповнювати активний словниковий запас учнів; формувати навички читання слів та речень; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; вимагати охайності при письмі, прищеплювати почуття дружби й товариськості, бажання працювати, досягати успіху. |
|
Урок 199 (читання) Тема: "Маленькі пуховички"Мета: удосконалювати вміння працювати з текстом: аналізувати прочитане, виділяти головне; продовжувати формувати в учнів навички самоорганізації для виконання навчальних завдань; узагальнити знання дітей про життя тварин узимку та навесні; розвивати навички виразного читання; учити дітей бути спостережливими, уважними; виховувати гуманні почуття, любов до природи, вчити працювати спільно. |
|
Урок 198 (письмо) Тема: Буква яМета: закріпити знання учнів про букву я, її звукове значення; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, ділити слова на склади; розвивати фонематичний слух, інтелектуальні здібності, почуття змагання; поповнювати активний словниковий запас учнів; формувати навички читання слів та речень; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; виховувати охайність при письмі, спостережливість, уважність, почуття дружби й товариськості. |
|
Урок 197 (читання) Тема: "У світі тварин"Мета: удосконалювати вміння працювати з текстом: правильно інтонувати речення, удосконалювати власні висловлювання; розвивати швидкість читання, формувати вміння визначати головне, вчити дітей бути спостережливими, уважними, розвивати словесну творчість учнів засобами художнього образу; виховувати гуманні почуття, любов до природи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навколишнього світу. |
|
Урок 196 (письмо) Тема: Письмо під диктовку складів, слів, речень з вивченими буквами. Урок-мандрівка "Зоряний час"Мета: закріплювати вміння писати під диктовку склади, слова, речення з вивченими літерами; розвивати каліграфічні навички, творче мислення, фонематичний слух першокласників; виховувати бажання працювати разом. |
|
Урок 195 (читання) Тема: Закріплення звукових значень букв Ю, ю. Робота над текстом "Десять робітників"Мета: закріпити звукові значення букви ю; удосконалювати навички правильної вимови, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, читання аналітико-синтетичних схем; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку до планування власних дій; збагачувати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, мислення, інтелектуальні здібності, увагу, пізнавальний інтерес, почупя змагання, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; виховувати охайність, естетичні смаки, бажання працювати, перемагати, любов до школи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. |
|
Урок 194 (письмо) Тема: Буква юМета: закріпити знання учнів про букву ю, її звукове значення, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, каліграфічно писати слова; розвивати фонематичний слух; поповнювати активний словниковий запас учнів; формувати навички читання слів та речень; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; виховувати охайність при письмі, почуття дружби й товариськості, бажання працювати, досягати успіху. |
|
Урок 193 (читання) Тема: "Веселий настрій". Робота з дитячою книжкою. Смішинки. Інсценування смішинокМета: продовжувати роботу над виразністю читання; розвивати читацькі навички, словесну творчість учнів, вміння висловлювати своє ставлення до прочитаного; виховувати інтерес до читання, бережливе ставлення до тварин, птахів. |