Урок 202 (письмо) Тема: Виконання творчих письмових вправМета: формувати навички письма в зошиті без друкованої основи, вчити списувати рукописний текст, писати під диктовку; розвивати увагу, зв'язне мовлення, мислення; виховувати в дітей охайність, старанність під час письма, бережливе ставлення до природи. Обладнання: предметні малюнки (човен, вовк, орел, собака, яблуко, їжак, акула), лічильні палички, абетка, робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність у дітей на партах необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Відгадування загадки з подальшим обговоренням - Дайте відповіді на жартівливі питання. o Що стоїть посеред "землі"? o Чим закінчується "літо" і починається "осінь"? o Що ми чуємо на початку "уроку"? o Що у "чоловіка" і "ворони" зустрічається двічі? 3 Гра "З'єднай предмет і букву" На дошці - предметні малюнки: човен, вовк, орел, собака, яблуко, їжак, акула і букви: ч, д, а, с, я, в, о, ї. - З'єднайте предмет і букву, з якої починається слово. - Назвіть букви, що позначають голосні звуки. - Назвіть букву, яка завжди позначає два звуки. - Запишіть у зошит букви, що можуть позначати два звуки. 4 Звуко-буквений аналіз слів Перша група виконує аналіз слова, що є назвою фрукта, друга - слова, що є назвою домашньої тварини, третя - слова, що є назвою птаха. 5 Перевірка виконання роботи Фізкультхвилинка Коли хочеш ти читати, То мене повинен знати, А коли мене не знаєш, То нічого не вгадаєш. (.Абетка) - Як інакше можна назвати абетку? Альбатрос питав акулу: - А про азбуку ти чула? - Азбука? - хвостом плескає,- Акулятко вже читає. - Скільки букв у абетці? - Назвіть букву, що не позначає звука. - Чим відрізняється звук від букви? III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ви будете вчитися записувати рукописний текст у зошит без друкованої основи, писати під диктовку вивчені букви. Разом здійснимо уявну подорож до лісу і пригадаємо правила поведінки в ньому. Тож будьте уважними, активними, старанними і отримуйте насолоду від спілкування, від того, що вже так багато кожен з вас знає і вміє. IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу 1 Буквений диктант ОзбтВПєифУчКш 2 Гра "Склади букву" У кожного учня - три лічильні палички. - Які букви можна скласти з трьох паличок? - Запишіть ці букви в зошит рукописним шрифтом. НКИАП 3 Гра "Мікрофон по колу" - Назвіть слово з записаною буквою. 4 Робота над текстом, поданим рукописним шрифтом Олег і Катруся ходили у ліс. Катруся збирала малину. Олег шукав гриби. Хороше у лісі! 1) Читання тексту з подальшим обговоренням. - Про кого говориться в тексті? - Що робили діти? - Хто збирав малину? А хто шукав гриби? - Який знак стоїть у кінці четвертого речення? Прочитайте його з відповідною інтонацією. - Придумайте назву тексту. 2) Бесіда про правила поведінки в лісі. 3) Списування тексту. 4) Перевірка написаного. - Назвіть слова, написані з великої літери. Поясніть уживання великої літери в цих словах. V. Підсумок уроку - Продовжте речення. o Звуки ми... і... o Букви ми... і ... o Звуки бувають... і... o Букви бувають... і ... - Використовуючи абетку, відгадайте слово. Перша буква стоїть за буквою о, друга - за п ("пе"), третя - перед г ("ге"), четверта - після д ("де"), п'ята - перед о, шоста - ь ("м'який знак"). - Чого в цьому слові більше звуків чи букв? Чому? - Про кого ви списували текст? - Як потрібно поводитись у лісі? Спасибі людям, що зростили ліс: За всі дуби, ялини в пишнім гіллі. І за красу отих зелених кіс, У яких стоять гнучкі берізки білі. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1452 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання» |
Всього коментарів: 0 | |