Урок 194 (письмо) Тема: Буква юМета: закріпити знання учнів про букву ю, її звукове значення, удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, каліграфічно писати слова; розвивати фонематичний слух; поповнювати активний словниковий запас учнів; формувати навички читання слів та речень; розвивати увагу, логічне мислення, мовлення учнів; виховувати охайність при письмі, почуття дружби й товариськості, бажання працювати, досягати успіху. Обладнання: предметні малюнки, малюнок віслюка, загадки-добавлянки, малюнки до пальчикової гімнастики, робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент. Вступне слово вчителя II. Актуалізація опорних знань учнів Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма. 1 Каліграфічна хвилинка - Пригадайте, з яких елементів складається буква ю? Напишіть цю букву в повітрі. (Робота у зошиті.) Письмо букви ю та її з'єднань з літерами: юл, юс, юн, люн, люк, ію 2 Спостереження за вимовою звуків, які позначає буква Ю у словах Юля, малюнок 3 Загадка o Всім обід готує мама: Ось бере вона петрушку, Інші додає приправи,- Будем їсти смачну... (юшку). 4 Звуко-буквений аналіз слова-відгадки Юш|ка - [йушка] - 2 скл., 4 б., 5 зв. (Буква ю позначає два звуки.) - Назвіть послідовно звуки у слові юшка. Який голосний чуєте у першому складі? Який приголосний ви чуєте перед звуком [у]? Вимовте злито звуки [йу]. Згадайте, якою буквою позначаються ці звуки на письмі? 5 Навчальна гра "Упіймай букву" - Якщо почуєте звук, що позначається буквою ю, плескайте у долоні. Слон сьогодні ювіляр, Юрба тварин у зборі. Юннати юшку подають І грають на гармоні. Всі в сторіччя "юнака" Заплясали гопака. III. Повідомлення теми і завдань уроку IV. Повторення вивченого матеріалу 1 Робота над темою уроку Завдання 1. З вірша "Танок сорок" випишіть підкреслені слова. Назвіть букви, які у цих словах позначають два звуки. Назвіть звуки одного зі слів (за вибором). Сосною весною Повторення про звукове позначенню букви ю врізних позиціях у слові Фізкультхвилинка Завдання 2. Допишіть слова. Коник грає - коники гра... Сорока танцює - сороки танцю... 2 Вибіркове списування - Прочитайте. Знайдіть і випишіть слова, у яких є буква ю, що позначає два звуки. Юрба веселих юнаків Піймала вудкою в'юнів. Взяли петрушку з рюкзаків - Зварили юшку із в'юнів. Сюркоче коник: - Юнаки, І я скуштую залюбки. 3 Навчальна гра "Аукціон" Варіант 1 називає слова - назви предметів. (Ключ, каюта, юшка...) Варіант 2 називає слова - назви дій. (Танцюю, співаю, дивлюся...) V. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Продовження роботи Завдання 3. Спишіть текст. Назвіть звуки у підкресленому слові. Коник - комаха, що живе у траві. Він зеленого кольору. А за те, що високо стрибає, його називають стрибунцем. Рухами ніжок коник видає звуки - сюрчить. 2 Навчальна гра "Знайди літеру" - Ой, лишенько! - кричать слова.- Сховалась літера одна. Без неї жити ми не можем. Хто ж відшукати допоможе? Спл..х ведмедик хоче спати. Заглядають діти в хату, Гратися надвір зовуть, Л..лі-л..лі не дають. "Ти не р..мсай, не кан..ч, Зачиняй барліг на кл..ч. Хутко в ліжечко лягай, Ба..-ба.., засинай". ● Фізкультхвилинка Пальчикова гімнастика З Продовження роботи Завдання 4. Складіть слова із розсипаних складів. Запишіть їх. Усно зробіть звуко-буквений аналіз одного слова (за вибором). 4 Запишіть подані слова у два стовпчики: у перший - слова, у яких буква ю позначає два звуки, у другий - слова, у яких ця буква позначає один звук Ювіляр, каюта, салют, юшка, граю, верблюд, любисток, Нюся 5 Звуко-буквений аналіз слів (за варіантами) Варіант 1 - слова ювіляр, любисток. Варіант 2 - слова каюта, верблюд. VI. Підсумок уроку - Наш урок добігає кінця. Ви гарно працювали! - Яку букву повторили сьогодні? - Коли буква ю позначає два звуки? Придумайте три слова, де буква ю позначає два звуки. - Коли буква ю позначає один звук? Придумайте три слова, де буква ю позначає один звук. - Що можете сказати про приголосні, що стоять перед ю? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3012 | |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Ту... |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Всього коментарів: 0 | |