💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

"У світі тварин"

Урок  197 (читання)

Тема: "У світі тварин"

Мета: удосконалювати вміння працювати з текстом: правильно інтонувати речення, удосконалювати власні висловлювання; розвивати швидкість читання, формувати вміння визначати головне, вчити дітей бути спостережливими, уважними, розвивати словесну творчість учнів засобами художнього образу; виховувати гуманні почуття, любов до природи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навколишнього світу.

Обладнання: малюнки тварин.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Робота над темою

1 Чистомовка

Ас-ас-ас - ми пили смачний квас.

Ус-ус-ус - крутить дідусь сивий вус.

Ес-ес-ес - Семен сіяв овес.

Ис-ис-ис - в лісі ходить хитрий лис.

Іс-іс-іс - біля ставу ясен виріс.

Са-са-са - укусила ніс оса.

Со-со-со - купили нове колесо.

Су-су-су - Галя заплела косу.

Си-си-си - гостей до столу запроси.

Се-се-се - тато мене несе.

Сі-сі-сі - білочка живе у лісі.

- А хто ще живе у лісі?

2 Гра "Вгадай слово за описом"

Великий Сірий

вайлуватий білий

клишоногий полохливий

неповороткий косоокий

гімалайський вухатий

дресирований спритний

(Ведмідь) (Заєць)

- Складіть опис жабки, використовуючи слова - ознаки предмета.

3 Пригадування змісту оповідання "Різнокольорові звірята" (за М. Пляцковським)

(с. 30-31), що читали минулого уроку

- Де сиділа жабка та що вона робила?

- Хто прийшов до неї?

- Що сподобалося зайчику?

- Що забажали зробити ведмедик та зайчик?

- Чому мама злякалася та розсердилася, коли ведмедик прийшов додому?

4 Виразне читання оповідання

Звертається увага на настрій кожного героя.

5 Гра "Суцільний текст"

- Прочитайте загадку та визначте, про кого з героїв оповідання у ній йдеться.

Довгівухакуцийхвістневеликийсамназріст. (Заєць)

6 Добирання спільнокореневих слів

Заєць, заєнько, зайчиха, заячий, зайченя, зайчик, зайченятко, зайчисько.

 Фізкультхвилинка

ЗАЙЧИК Сірий зайчик скік та скік,

По капусту він прибіг.

Нахиливсь, зірвав головку,

Але й мав собі мороку:

Поки в ліс її приніс,

Мокрий став у нього ніс.

(Діти імітують описані рухи.)

7 Самостійне ознайомлення з текстом

- Де сиділо маленьке зайченя?

8 Вправи для розвитку техніки читання (с. 34, завдання 1)

9 Повторення відомостей про значення букви я (с. 34, завдання 2)

- Зачитайте слова, в яких буква я позначає два звуки.

- Чому ви так вважаєте?

- У яких випадках вона буде позначати один звук та м'якість попереднього приголосного? Зачитайте такі слова.

10 Гра "Засічка-кидок"

Діти читають текст протягом 1 хв тричі. Щоразу роблять помітку кількості прочитаного. З кожною хвилиною кількість слів повинна зростати.

11 Робота над виразністю читання. Інтонування речень (с. 34, завдання 3-4)

12 Виразне читання тексту. Обговорення прочитаного за запитаннями підручника

(с. 32)

13 Бесіда про дії людини, якщо вона знайшла дитинча дикого звіра

- Уявіть, що ви гуляєте лісом. Та ось раптом побачили під кущиком маленького звірка. Що ви будете робити?

Якщо людина побачила в лісі дитинча звіра, його не можна забирати із собою чи переносити на інше місце, бо, можливо, мама малюка знаходиться поблизу і може напасти на вас, вважаючи, що ви хочете завдати малюку шкоди. Не можна також і забирати з собою маля, бо невдовзі повернеться його мама чи тато і буде його розшукувати. Небажано також гладити малятко, бо воно буде пахнути людиною і батьки можуть відмовитися від нього.

14 Гра"Влучне слово"

- Прочитайте слова, знайдіть те слово, що означає назву предмета, зображеного на малюнку.

нянька

 ґ ч мама  Ґ N ВОВКИ V 

ґ Ч дитинча V J  ґ ч брати  ґ ч здобич V У

пустувати с \ ведмедиця V У родина пестун

15 Словникова робота за попереднім завданням

o Пояснення змісту незрозумілих слів.

Пустувати - балувати; пестун - той, хто пестить, балує; здобич - впіймана тварина; нянька - той, хто доглядає малечу.

o Робота над "Скарбничкою слів та понять" (с. 35).

16 Читання тексту "Звірі-няньки" (з журналу) "ланцюжком" (с. 35)

17 Уточнення розуміння прочитаного. Гра "Так чи ні"

o Маленькі звірята люблять пустувати і гратися. (+)

o За малюками ніхто не наглядає. (-)

o Роль няньок виконують дорослі тварини. (-)

o У ведмежій сім'ї таку няньку називають - пестуном. (+)

o У вовків нянька - молодий вовк. (+)

o Він тільки розважає вовченят. (-)

III. Підсумок уроку

- Що нового ви дізналися на уроці?

- Що вас здивувало?

- Чому не можна забирати з собою дитинчат диких звірів?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 1868 | Рейтинг: 0.0/0
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
Як людина сприймає інформацію
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах»
Догляд за кімнатними рослинами
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]