Урок 13 Тема. Літературна казка. Бернар Дадьє «Павук і дзеркало» Мета: ознайомити учнів з батьківщиною Бернара Дадьє — республікою Кот-д'Івуар, що знаходиться в Західній Африці, з оригінальною і самобутньою культурою негритянського племені банту; вчити висловлювати міркування щодо прочитаного; розвивати творчу уяву; формувати особистість. Обладнання: мапа світу; таблиці; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 12 Тема. Літературна казка. Мурад ас-Сібаї «Цвіркун та праця» Мета: ознайомити учнів з казкою сирійського письменника; вчити цінити такі загальнолюдські чесноти, як духовність, шляхетність, індивідуальність; стверджувати думки про цінність творчої праці; складати усні анотації про зміст того чи іншого твору; виховувати кращі людські чесноти. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 11 Тема. Літературна казка. Джеймс Крюс «Мій прадідусь, герой і я» Мета: ознайомити учнів з казкою Д. Крюса; удосконалювати навички правильного і виразного читання, літературного аналізу твору, вміння самостійно працювати; формувати оцінні судження; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати повагу до старших; зацікавити дітей творами літератури. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 10 Тема. Літературна казка. Елінор Фарджон «Два брати» Мета: ознайомити учнів з казкою Е. Фарджон; розвивати вміння визначити тему й основну думку твору, розуміти основний смисл описаних фактів, подій, висловлювати міркування щодо прочитаного, складати зв'язні усні анотації про зміст твору; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до рідних людей. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 9 Тема. Літературна казка. Антоній Погорєльський «Чорна курка, або Підземні жителі» Мета: ознайомити із літературною казкою А. Погорєльського; розвивати вміння висловлювати міркування щодо прочитаного, виявляти толерантність, повагу до однолітків під час діалогу; виховувати бажання бути працьовитою, чесною, відповідальною, вірною своєму слову людиною. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит; аудіозапис пісні. |
Урок 8 Тема. Літературна казка. Ернст Теодор Амадей Гофман «Лускунчик і Мишачий король» Мета: ознайомити учнів з казкою Е. Т. А. Гофмана; вчити самостійно розрізняти, визначати, обґрунтовувати жанрові ознаки літературних творів, складати невелику усну розповідь про життєвий шлях письменника, висловлювати особисті міркування щодо прочитаного; виховувати уважність. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 7 Тема. Народна казка. «Як гукнеш, так і відгукнеться» (ефіопська казка) Мета: ознайомити учнів з ефіопською казкою; вчити пояснювати й обґрунтовувати вчинки героїв та їх мотиви; з'ясовувати своє та авторське ставлення до них; розуміти зміст прислів'їв та приказок, пояснювати, у якій життєвій ситуації доцільно вживати кожне з них; виховувати інтерес до читання. Обладнання: мапа світу; картки для словникової роботи; підручник; робочий зошит. |
Урок 6 Тема. Народна казка. «Вишивальниця птахів» (грецька казка) Мета: ознайомити учнів із грецькою казкою; розвивати вміння самостійно визначати головних і другорядних персонажів твору, встановлювати тип персонажа (позитивний негативний), пояснювати й обґрунтовувати вчинки героїв та їх мотиви, висловлювати до них своє та авторське ставлення; виховувати інтерес до читання. Обладнання: мапа світу; підручник; робочий зошит. |
Урок 5 Тема. Народна казка. «Сторож савани» (кенійська казка) Мета: ознайомити дітей з народними казками; на матеріалі творів переконувати в тому, що бажання щастя та прагнення волі, мрії про краще життя в усіх народів схожі; виховувати любов до праці, допитливість, доброту і щирість. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 4 Тема. Легенди і міфи народів світу. «Робін Гуд» (англійська легенда) Мета: ознайомити учнів з англійською легендою, з її героєм Робіном Гудом, невтомним борцем проти завойовників і грабіжників, улюбленцем простого люду, захисником бідняків; розвивати зв'язне мовлення, творчу уяву, емоційну сферу почуттів; формувати особистість, здатну на добрий вчинок. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |