Урок № 22 Тема: Школи бувають різніМета уроку: • ознайомити учнів з різними позашкільними заняттями, показати можливості застосування комп’ютера в перевірці знань та навичок у ході навчання: |
Урок № 21 Тема: Рідна школаМета уроку: • ознайомити учнів з історією і традиціями школи, в якій вони навчаються, показати можливі застосуваннякомп’ютера у навчальному процесі; |
Урок № 20 Тема: Київ - любов мояМета уроку: • ознайомити учнів з рідним містом, його районами, пам’ятниками та місцями відпочинку. |
Урок № 19 Тема: Моя Батьківщина - УкраїнаМета уроку: • ознайомити учнів з Україною, її природою (лісами, ріками, горами, морями, що її омивають), містами, дорогами; |
Урок № 18 Тема: Карта світуМета уроку: • ознайомитися з континентами планети Земля, їх виглядом та особливостями; |
Урок № 17 Тема: Подорож у КосмосМета уроку: • дати загальне уявлення про Сонячну систему. Сонце —якзірку та планети із супутниками, що обертаються навколо нього; |
Урок
№ 16 Тема: Мозаїка. Перевір себеМета уроку: • закріпити знання про складові персонального комп'ютера та їх призначення, можливості використання обчислювальної техніки в різних галузях діяльності людини; |
Урок № 15 Тема: Золоте павутиння мережі ІнтернетМета уроку: • дати загальне уявлення про комп'ютерну мережу Інтернет, актуалізувати знання з попередніх уроків (уроки 11, 14 та ін.); познайомити з найпростішими веб-сторінками; •закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею, першими активними елементами "броузера” (кнопками "Назад” та "Додому”), показати сутність гіперпоснлань на веб-сторінках; • розвивати елементи просторового та логічного мислення (зв'язок між кнопкою та дією, яку викликає натискання на неї, аналіз малюнка); • виховання культурного користувача, який вміє працювати з веб-сторінками, а не просто "ковзати" по них, майже не звертаючи уваги на їх зміст. |
Урок № 14 Тема: Диво-машинаМета уроку: • систематизувати знання, здобуті на попередніх уроках, зробити разом з учнями висновки щодо можливостей та перспектив використання комп'ютерів у житті людини; • закріпити навички свідомої роботи з мікроманіпулятором мишею; розвивати елементи логічного мислення (розподіл елементів з множини на групи), фантазії й уяви; виховувати дбайливе ставлення до устаткування у комп’ютерному класі. |
Урок № 13 Тема: Можливості комп’ютера (2)Мета уроку: • дати загальне уявлення про використання обчислювальної техніки в науні, техніці, керування процесами та їх відтворення; • закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею та виділеними об’єктами; • розвивати елементи логічного мислення (добирати парні елементи), увагу та зосередженість, фантазію і уяву. |