💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 32
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: «« 1 2 3 4 »»


Урок № 22

Тема: Школи бувають різні

Мета уроку:

• ознайомити учнів з різними позашкільними заняттями, показати можливості застосування комп’ютера в перевірці знань та навичок у ході навчання:

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1518 | Додав: SYLER

Урок № 21

Тема: Рідна школа

Мета уроку:

• ознайомити учнів з історією і традиціями школи, в якій вони навчаються, показати можливі застосуваннякомп’ютера у навчальному процесі;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1403 | Додав: SYLER

Урок № 20

Тема: Київ - любов моя

Мета уроку:

 • ознайомити учнів з рідним містом, його районами, пам’ятниками та місцями відпочинку.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1516 | Додав: SYLER

Урок № 19

Тема: Моя Батьківщина - Україна

Мета уроку:

• ознайомити учнів з Україною, її природою (лісами, ріками, горами, морями, що її омивають), містами, дорогами;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 3374 | Додав: SYLER

Урок № 18

Тема: Карта світу

 Мета уроку:

 • ознайомитися з континентами планети Земля, їх виглядом та особливостями;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1733 | Додав: SYLER

Урок № 17

Тема: Подорож у Космос

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про Сонячну систему. Сонце —якзірку та планети із супутниками, що обертаються навколо нього;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 3474 | Додав: SYLER

Урок № 16

Тема: Мозаїка. Перевір себе

Мета уроку:

• закріпити знання про складові персонального комп'ютера та їх призначення, можливості використання обчислювальної техніки в різних галузях діяльності людини;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1065 | Додав: SYLER

Урок № 15

Тема: Золоте павутиння мережі Інтернет

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про комп'ютерну мережу Інтернет, актуалізувати знання з попередніх уроків (уроки 11, 14 та ін.); познайомити з найпростішими веб-сторінками;

•закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею, першими активними елементами "броузера” (кнопками "Назад” та "Додому”), показати сутність гіперпоснлань на веб-сторінках;

• розвивати елементи просторового та логічного мислення (зв'язок між кнопкою та дією, яку викликає натискання на неї, аналіз малюнка);

• виховання культурного користувача, який вміє працювати з веб-сторінками, а не просто "ковзати" по них, майже не звертаючи уваги на їх зміст.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1760 | Додав: SYLER

Урок № 14

Тема: Диво-машина

Мета уроку:

 • систематизувати знання, здобуті на попередніх уроках, зробити разом з учнями висновки щодо можливостей та перспектив використання комп'ютерів у житті людини;

 • закріпити навички свідомої роботи з мікроманіпулятором мишею; розвивати елементи логічного мислення (розподіл елементів з множини на групи), фантазії й уяви; виховувати дбайливе ставлення до устаткування у комп’ютерному класі.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1294 | Додав: SYLER

Урок № 13

Тема: Можливості комп’ютера (2)

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про використання обчислювальної техніки в науні, техніці, керування процесами та їх відтворення;

• закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею та виділеними об’єктами;

• розвивати елементи логічного мислення (добирати парні елементи), увагу та зосередженість, фантазію і уяву.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1795 | Додав: SYLER