Рідна школа

Урок № 21

Тема: Рідна школа

Мета уроку:

• ознайомити учнів з історією і традиціями школи, в якій вони навчаються, показати можливі застосуваннякомп’ютера у навчальному процесі;

• розвивати початкові навички використанні полів введення у роботі з комп’ютером, закріпити навички використання гіперпосилань і кнопок керування під час роботи з програмою;

• розвивати елементи логічного мислення, вміння розв’язувати задачі з різних предметів за допомогою комп’ютера;

• виховувати інтерес до пізнавальної діяльності.

Обладнання: підручник, електронна складова курсу, таблиця з клавіатурою комп’ютера.

Хід уроку

І.Організаційний момент Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.

II.Повторення домашнього завдання.

Розповіді дітей про місця відпочинку у місті Києві.

 III. Актуалізація опорних знань.

Доповніть речення:

 •Київ столиця ... (України).

 •Місто Київ назвали в честь ... (Старшого брата Кия).

 •Братів Кия звали ... (Щек і Хорив).

 •Сестру звали ... (Либідь).

 •Головна вулиця столиці .... (Хрещатик).

 IV. Вивчення нового матеріалу.

 1. Бесіда.

На якій вулиці ви живете? (Діти називають вулиці мікрорайону). На якій вулиці знаходиться наша школа?

Діти, ви вже стали школярами, вас привітно зустріла школа. У школі на вас чекали справжні друзі, ви навчилися читати, писати і рахувати, любити і бережливо ставитись до природи, любити працю.

 2. Логічне завдання.

Наш друг Елзік запросив до себе у школу і дав схему, як дійти до його школи, але допустив декілька помилок. Давайте виправимо ці помилки і потрапимо у школу сонячних золотавиків.

3.Роботазпідручником.

Фізкультхвилинка.

 Один, два - руки вище, вище голова. Три, чотири - руки тихо опустили.

 П ять, шість, сім - сісти тихо всім.

1.Опис програми.

Все поле екрана - робоче вікно програми, що складається лише з двох елементів:

• Назва файла з неактивними кнопками "Згорнути", "Відновити", та активною кнопкою "Закрити" (косий хрестик у правому верхньому куті; при підведенні до неї курсору миші з'являється підказка "Всі уроки"). Головне робоче вікно і вікна, що відкриватимуться під час роботи з програмою, потрібно буде закривати саме за допомогою кнопки "Закрити".

• Робоча частина вікна програми (в головному вікні, що відкривається з меню уроків П півріччя в робочій частині вікна знаходиться розклад уроків першокласника на тиждень).

На уроці учні працюють з робочою частиною вікна - розкладом уроків на тиждень. Назви тих уроків, для яких підготовлено завдання (читання, математика, трудове навчання, образотворче мистецтво) є гіперактивними, тобто служать посиланнями на відповідні завдання. При підведеній до них курсора миші з'являється підкреслення назви уроку, а сам курсор миші зі стрілочки перетворюється на руку, як зазвичай на гіперпосилання. Послідовність виконання завдань уроків або довільна (обирається самими учнями), або встановлюється вчителем (наприклад, так: "Уявимо собі, що сьогодні четвер, іде перший урок. Що це за урок? Відкриємо завдання до нього!"). Завдання до уроків такі:

Читання.

1. В наведеному віршику знайти слова, що містять літеру "й" і натиснути на них лівою кнопкою миші. Під час натискання з’являється личко ("смайлик" ), що посміхається або сумує залежно від правильності відповіді. Якщо знайдено всі 8 слів, праворуч від тексту з’являється оцінка.

2. Утворити за зразком слова. Набрати з клавіатури слова, встановлюючи в поля введення курсор програми (вертикальну рисочку). Якщо всі 4 слова введені правильно, праворуч від тексту з'являється оцінка.

3. Вставити в слова, наведені в завданні, літери "ь" або "й". Вводити літери з клавіатури, встановлюючи в поля введення курсор програми (вертикальну рисочку). Якшо все введено правильно, праворуч від тексту з'являється оцінка. Для переходу до наступного завдання потрібно закрити це вікно - натиснути на кнопку "Закрити" (косий хрестик у правому верхньому куті, коли підвести до неї курсор миші, з'являється підказка "Повернутися на початок").

Математика.

Розв'язати задачі на складання та віднімання. В кожному з рівнянь для введення цифр потрібно спочатку встановити курсор програми в поле введення. У завданнях І і 2 оцінка ("+" чи "-") з'являється відразу після введення цифр, у завданнях 3-6 - після натискання на кнопку керування "Готово". Для переходу до наступного завдання потрібно закрити це вікно.

— натиснути на кнопку "Закрити" (косий хрестик у правому верхньому куті, при підведенні до неї курсора миші з'являється підказка "Повернутися на початок").

Трудове навчання.

Обрати серед інструментів такі, що використовуються в роботі з картоном. Обирається за допомогою лівої кнопки миші (натиснути спочатку на інструменті, а потім - на центральному прямокутнику (столі для ручної праці), якщо обрано правильно, інструмент опиниться на столі. Зробити помилку достатньо важко - при наведенні курсору миші до інструментів, які не використовують при роботі з картоном, зображення інструмента перетворюється на сумне личко ©. Якщо все обрано, з'являється оцінка (+).

Образотворче мистецтво.

На двох фотографіях зображено об'єкти природи у теплих та холодних кольорах. В середині робочого вікна у стовпчик написано назви кольорів, від них ліворуч та праворуч розташовано вимикачі (об'ємні прямокутники для обирання), за допомогою яких потрібно розподілити назви кольорів на такі, шо позначають теплі кольори та холодні. Для цього потрібно натиснути на прямокутники-вимикачі поруч з назвами: ліворуч від назви, якщо назва позначає теплий колір, або праворуч від назви, якщо холодний. Для перевірки потрібно натиснути кнопку "Готово1. Якщо учень припускається помилки, програма зидає діалогове вікно, яке містить зображення засмученого Елзіка, пропозицію: "Подумай ще!!!" та кнопку "ОК", натискання на яку повертає до завдання. Якщо ж учень обирає правильно, з'являється діалогове вікно з усміхненим Елзіком, його оцінкою: "Молодець!" та кнопкою "ОК", натискання на яку повертає до розкладу уроків. Пам'ятайте, що зелений колір - нейтральний, його не можна віднести ані до теплих, ані до холодних кольорів.

Щоб вийти з програми уроку (закрити робоче вікно уроку з розкладом), потрібно також натиснути на кнопку "Закрити".

2. Релаксація.

3. Робота з програмою (за бажанням дітей).

VI.Підсумки уроку.

• Що цікавого ви дізналися на уроці?

• Про шо нам розповів Елзік?

VII.Домашнє завдання.

Намалювати свій улюблений урок у школі.

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1375 | Рейтинг: 0.0/0
Значення природи для життя людини
Звірі
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв...
З чого складається комп’ютер
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]