Школи бувають різні

Урок № 22

Тема: Школи бувають різні

Мета уроку:

• ознайомити учнів з різними позашкільними заняттями, показати можливості застосування комп’ютера в перевірці знань та навичок у ході навчання:

• розвивати та закріпити початкові навички використання різних елементів взаємодії з комп’ютером - гіперпосилань, діалогових вікон, кнопок керування, вимикачів та перемикачів;

• розвивати елементи логічного мислення, початкові вміння орієнтуватися в часі; продовжувати формувати уявлення про здоровий спосіб життя;

Обладнання: підручник, електронна складова курсу.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.

IV.Повторення домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.

2.Бесіда.

• Що цікавого ви дізналися на уроках математики, читання?

• Над якими темами працювали на уроках малювання?

• А які шкільні предмети вам подобаються найбільше?

3.Логічнезавдання.

Гра "Що зайве”

 Коли збираємось до школи, ми у портфель кладемо предмети, які нам

необхідні у школі.

• Що зайве взяв Елзік до школи?

Кросворд "Школа”

По вертикалі:

1.Навчальний заклад, в якому ти здобуваєш освіту (Школа).

По горизонталі:

2.Учень, який слідкує за порядком у класі (Черговий).

3.Твоя перша книжка (Буквар).

4.Довгаста коробка для зберігання ручок (Пенал).

5.Стіл, за яким сидить учень на уроці (Парта).

Ш. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником.

А ще є дуже цікаві школи, де діти вчаться грати на музичних інструментах, слухати музику, співати і, навіть, складати її. Такі школи називаються музичними.

Є шкоди, де вчать красиво танцювати. Адже майже кожна дівчинка уявляє себе балериною. Ще є спортивні школи та школи бойових мистецтв. Дівчатка й хлопчики не тільки досягають там спортивних результатів, а головне, стають там здоровими, сильними, спритними, загартованими. А хто з вас ходить у художню школу? А чого навчають у цій школі?

2. Фізкультхвилинка.

Раз, два - руки вгору,

Три, чотири —руки вниз.

Ми не знаємо про втому,

Сила в спорті — наш девіз.

Раз, два, три, чотири - обертаймося щосили.

Ми сьогодні рахували.

Притомились, посідали.

IV.Робота з програмою.

Опис програми.

Все поле екрану - робоче вікно програми, що складається лише з двох елементів:

• Назва файла з неактивними кнопками "Згорнути", "Відновити" та активною кнопкою "Закрити" (косий хрестик у правому верхньому куті; при підведенні до неї курсора миші з'являється підказка "Всі уроки"). Головне робоче вікно і вікна, що відкриватимуться під час роботи з програмою, потрібно буде закривати саме за допомогою кнопки "Закрити".

• Робоча частина вікна програми (в головному вікні, що відкривається з меню уроків П півріччя в робочій частині вікна знаходиться розклад уроків першокласника на тиждень).

На уроці учні працюють з робочою частиною вікна - розкладом уроків на тиждень. Назви тих уроків, для яких підготовлено завдання (читання, ма-

 тематика, трудове навчання, образотворче мистецтво) є гіперактивними, тобто служать посиланнями на відповідні завдання. При підведенні до них курсора миші з'являється підкреслення назви уроку, а сам курсор миші зі стрілочки перетворюється на руку, як зазвичай на гіперпосилання. Послідовність виконання завдань уроків встановлюється вчителем (наприклад, так: "Уявимо собі, що сьогодні середа, 17 годин. Чим займається Ганнуся в цей час? Відкриємо, щоб пересвідчитися!"). Бажано урок "Комп’ютерна азбука" відкрити останнім, перед ним провести бесіду з повторенням основних елементів взаємодії з комп'ютером, про які йшлося на попередніх уроках (з використанням наочного матеріалу, див. Обладнання). Завдання до уроку "Комп'ютерна азбука" такі:

1. Напис "Якщо я бажаю обрати одну з ігор, мені потрібно:"

Нижче в ряд ідуть малюнки, що символізують ігри (тенісні ракетки та м’яч, футбольний м’яч та бутси, хокейна клюшка, маска та шайба, бадмінтонні ракетка та волай або інші). Нижче - наступний ряд: ліворуч написано "а)" і йде ряд кружечків (перемикач) під кожним з малюнків, а нижче ”6)" і йде ряд квадратиків (вимикачі) під кожним з малюнків, та кнопка "Готово" або "ОК". Якщо встановлено точку у будь-який з кружечків, натискання на "Готово" або "ОК" приводить до появи звиклого вже діалогового вікна "Молодець!" з "ОК" на наступний урок, якщо "пташку" встановлено в квадратики - "Подумай ще!".

2. Напис: "Якщо я бажаю обрати кілька фруктів, щоб з'їсти після обіду, мені потрібно:"

Знов ряд малюнків, які зображують різні фрукти, в наступних рядах так само йдуть "а)" і ряд кружечків (перемикач) під кожним з малюнків, а нижче - "6)" і ряд квадратиків (вимикачі) під кожним з малюнків, та кнопка "Готово" або "ОК". Якщо встановлено "пташку" в два чи більше квадратиків, натискання на "Готово" або "ОК" приводить до появи діалогового вікна "Молодець!" з "ОК" на наступний урок, якщо точку встановлено у будь-який з кружечків - "Подумай ще!". Якщо обрано лише один квадратик і поставлено лише одну "пташку", з'являється вікно "Обери ще кілька фруктів!" з "ОК", що повертає на початок цього завдання. Обидва завдання знаходяться на одній сторінці, якщо завдання виконано правильно, натискання "ОК" на другому вікні позитивної оцінки переводить на наступне завдання.

3. Діалогове вікно "Чи подобається тобі курс "Комп'ютерна азбука"?", а в ньому дві кнопки "Так, дуже!" і "Ні, зовсім не подобається!", але друга кнопка ухиляється від натискання (її взагалі неможливо натиснути!) Натискання на "Так, дуже!" викликає появу діалогового вікна "Ми дуже раді!" із зображеннями Елзіка та Ганнусі, а натискання на "ОК" повертає до розкладу занять. Це завдання - невеличкий жарт розробників, тому вчитель може запропонувати учням спочатку спробувати натиснути на другу кнопку, нібито їм не подобається працювати з "Комп'ютерною азбукою", а потім уже висловити власну думку.

Щоб вийти з програми уроку (закрити робоче вікно уроку з розкладом), потрібно також натиснути на кнопку "Закрити".

Релаксація.

 V.Підсумки уроку.

• Яка з шкіл вам більше сподобалась? Чому?

VI.Домашнє завдання.

Відповісти вдома на таке запитання: На яких позаурочних заняттях ти запропонував би використовувати комп’ютер? Чому?

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1490 | Рейтинг: 0.0/0
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня...
Місця підвищеної небезпеки у школі
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ...
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]