Урок № 12 Тема: Можливості комп'ютера (1)Мета уроку: • дати загальне уявлення про використання обчислювальної техніки в науці, техніці, керування процесами та їх відтворення; • закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею та виділеними об'єктами; • розвивати елементи логічного мислення (знаходження шляху в лабіринті, добирання парного елементу), уваги; актуалізація правил техніки безпеки та поведінки в комп'ютерному класі. |
Урок № 11 Тема: Модем - спілкування на відстаніМета урок: • дати початкове уявлення про призначення модему як пристрою для зв'язку між комп'ютерами через телефонну мережу; • дати початкове уявлення про електронну пошту, адресу електронного листа, логін; • розвиток елементів логічного мислення та уяви (вибір логіну для відправки листа електронною поштою адресатові), вміння концентруватися на розв'язанні задачі. |
Урок № 10 Тема: Зображення з цеглинокМета уроку: • дати загальне уявлення про утворення зображень на комп'ютері (растрова графіка); • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш [Епіег], []]. []]), звернути увагу на наявність обраного (виділеного) об'єкта, якого стосуватиметься команда; • розвивати елементи логічного та просторового мислення (вибір елемента з множини, доповнення малюнка), вміння концентруватися на вирішенні завдання, запропонованої на комп'ютері. |
Урок № 9 Тема: Вікна програмМета уроку: • дати перші уявлення про робочі вікна програм, активне та неактивні вікна; • закріпитипочаткові навички роботиз клавіатурою і мікроманіпулятором мишею (вт.ч. заливки контуру фарбами); • розвивативміння концентруватися нарозв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, просторове мислення, фантазію та уяву. |
Урок № 8 Тема: Робочий стіл? - Робочий стілМета уроку: • дати загальне уявлення про концепцію робочого стола операційної системи \\гіпсіо\уз; • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (цифри) і мікроманіпулятором мишею; • дати перші уявлення про ярлички на робочому столі ^'іпсіом'а та використання "Корзини"; • розвивати елементи логічного мислення, фантазії й уяви (зв'язок реальних об'єктів та їх умовного зображення на ярличках, обирання серед кількох елементів), вміння концентруватися ни розв'язанні задачі, запропонованої на комп’ютері. |
Урок № 7 Тема: Що можуть робити принтер та сканерМета уроку: •дати загальне уявлення про призначення деяких периферійних пристроїв (сканера, принтера); •закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею і клавіатурою (використання клавіші [Епіег]); •розвивати елементи просторового мислення (складання мозаїки-паззла), фантазії, уяви та конструкторських здібностей, вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп’ютері; •виховувати дбайливе ставлення до обладнання у комп’ютерному класі. |
Урок № 6 Тема: Казка про принцесу Пам'ять та професора ПроцесораМета уроку: • дати загальне уявлення про призначення системного блока комп'ютера і зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв; • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш [Епіег], [Пропуск], [РІ], клавіш з літерами і цифрами) і мікроманіпулятором мишею; • розвивати елементи логічного мислення (обирання елементу з множини, вирішення анаграми, встановлення зв'язків між командою та дією), вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, фантазії й уяви; • виховувати бережливе ставлення до обладнання у комп’ютерному кабінеті. |
Урок № 5 Тема: Сьогодні диригентом буду я!Мета уроку: • дати загальне теоретичне уявлення про призначення клавіатури як пристрою для введення інформації; • розвивати початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш Епісг, "Пропуск", літери, крапка, [Р1]); розвивати навички читання та обирання потрібних літер, вміння концентруватися на розв’язанні завдань, запропонованих на комп’ютері; • виховувати любов до музики. |
Урок № 4 Тема: Що за звір - комп'ютерна миша?Мета уроку: • дати загальне уявлення про призначення комп'ютерного мікроманіпулятора "миша"; • закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею (натискання лівої кнопки на об’єкті та перетягування); • розвивати елементи логічного мислення (вибір шляху в лабіринті, обминання пасток), вміння концентруватися на розв'язанні завдання, запропонованого на комп'ютері. |
Урок № 3 Тема: Знайомство з Ганнусею та комп'ютеромМета уроку: •дати загальне уявлення про вигляд та призначення складових комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша, принтер): • розпочати формування початкових навичок роботи з клавіатурою (використання клавіш [«— ], [—»], [ || ]), можливість переміщення курсора (в ролі якого - сам персонаж підручника) за допомогою клавіш; •розвивати елементи логічного мислення (зв'язок напрямків руху об'єктів на екрані з напрямками реального світу, у т.ч. клавіатурою), вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, розвиток фантазії та конструкторських здібностей. |