Мотив. Візерунок. Орнамент. Візерунок-бігунець Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з видами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати відомості про народне мистецтво як різновид декоративно-ужиткового мистецтва; розглядати засоби виразності петриківського розпису; закріплювати знання про декоративну композицію, основні види композиційних схем; розглядати засоби виразності декоративної композиції; ознайомлювати з матеріалами та інструментами для декоративного розпису; розвивальна: розвивати навички та вміння дітей працювати в техніці петриківського розпису; розвивати точність рухів та окомір; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
Декоративно-ужиткове мистецтво. Казкові квіти петриківки Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати з видами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати учням відомості про народне мистецтво як різновид декоративно-ужиткового мистецтва; розглядати засоби виразності петриківського розпису; закріплювати знання про декоративну композицію, основні види композиційних схем; розглядати засоби виразності декоративної композиції; ознайомлювати з матеріалами та інструментами для декоративного розпису; розвивальна: розвивати навички та вміння дітей працювати у техніці петриківського розпису; розвивати точність рухів та окомір; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
Жанри образотворчого мистецтва. Сон у новорічну ніч Мета: навчальна: продовжувати закріплювати знання учнів про живопис та його жанри; закріплювати знання про фантастичну композицію, основні види композиційних схем; розглядати засоби виразності фантастичної композиції; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості фантастичної композиції; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до мистецтва; стимулювати розвиток допитливості. |
Диво витинанки. Спогади про літо Мета: навчальна: продовжувати закріплювати розуміння учнями поняття «симетричний малюнок», «витинанка»; ознайомлювати з процесом узагальнення форми; формувати прийоми роботи з ножицями; розвивальна: продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву, спостережливість, акуратність, увагу; стимулювати інтерес учнів до творчої діяльності в умовах практичної роботи; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
Паперопластика. Зоряні звірі Мета: навчальна: ознайомлювати учнів із мистецтвом орігамі; надавати початкові знання про історію та технологію орігамі; навчати узагальнювати, відкидати зайве, несуттєве; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм; розвивати просторове мислення, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до мистецтва орігамі; стимулювати розвиток допитливості. |
Оформлювальна графіка. Робимо стіннівку Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із графікою та її видами; надавати початкові відомості про оформлювальну графіку, шрифти; закріплювати знання про основи композиції; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу, вміння працювати в команді, розподіляти обов’язки. |
Композиція. Карнавал тварин Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з анімалізмом як жанром образотворчого мистецтва; поглиблювати знання з композиції; ознайомлювати з матеріалами та інструментами для створення монотипії; закріплювати навички створення паперового колажу; розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості природної форми; закріплювати навички створення основних видів монотипії, передавання форми, рухів та декорування зображень тварин; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру. |
Побудова тіла тварин. Анімалізм «Здрастуйте, звірі, малі та великі!» Мета: навчальна: продовжувати поглиблювати знання учнів про анімалізм як жанр живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати навички малювання складної форми; розвивальна: активізовувати спостережливість, фантазію, сенсорні вміння та навички дітей; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості й уяву, продовжувати виховувати любов до тварин. |
Зображення людини людина в русі Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із пропорціями людської фігури; надавати відомості про правила малювання людської фігури, яка рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу. |
Графіка. Лінії, плями i крапки. Як живуть дерева Мета: навчальна: закріплювати поняття про композицію; продовжувати ознайомлювати учнів із графікою, її різновидами та засобами виразності: лінією, плямою, крапкою; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння роботи в техніці монотипії; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |