Художня кераміка що робить посуд гарним Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про гончарство як вид декоративно-ужиткового мистецтва; продовжувати ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати розуміння поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості керамічної форми; закріплювати навички основних видів ліплення; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |
Анімалізм. Малювання мешканців моря. Підводні казки Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про анімалізм та засоби передавання характерних форм риб; закріплювати розуміння поняття «композиція»; навчати спостерігати за красою навколишнього світу; дотримуватися в зображенні пропорцій, розмірів; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати рухи риб; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Ілюстрація. Малюємо казку Мета: навчальна: поглиблювати знання учнів про художню ілюстрацію як вид книжкової графіки; навчати самостійно обирати сюжет та композиційне рішення; поглиблювати уявлення про малювання фігури людини; розвивальна: розвивати навички роботи за уявленням; формувати образне, логічне, просторове мислення, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток допитливості; виховна: формувати в учнів ставлення до народної казки як до видатного добутку українського народу; виховувати любов до книги, вміння міркувати, гарний смак, акуратність, увагу. |
Види живопису. Земля навесні розквітла Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із живописом як видом образотворчого мистецтва; надавати знання про види живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати розуміння поняття «лінія»; ознайомлювати з технікою вітража; надавати початкові навички створення вітражної композиції, роботи в техніці імітації вітража; формувати вміння передавати настрій за допомогою ліній; продовжувати навчати роботі з ножицями; розвивальна: активізовувати спостережливість, фантазію, сенсорні вміння та навички учнів; розвивати охайність; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості й уяву; виховувати любов до тварин. |
Портрет: Моя родина Мета: навчальна: надавати учням початкові знання про поняття «інтер’єр»; продовжувати ознайомлювати із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про портрет та засоби виразності портретного жанру; закріплювати розуміння поняття «лінійна перспектива», «межа зламу підлога — стіни»; розвивальна: розвивати в учнів комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; формувати образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Анімалістична скульптура: Вірні друзі — собаки Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про скульптуру як вид мистецтва; ознайомлювати з матеріалами та інструментами скульптора-анімаліста; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості природної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, пропорцій та рухів тварин; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |
Портрет: Мамині очі Мета: навчальна: закріплювати знання учнів про портрет та засоби виразності портретного жанру; закріплювати розуміння поняття «композиція»; навчати спостерігати, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в учнів комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; формувати образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Паперопластика. Подарунок власноруч Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із видами паперової пластики; закріплювати знання про узагальнення форми; формувати прийоми роботи з ножицями; розвивальна: продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву, спостережливість, акуратність, увагу; виховна: виховувати в учнів зацікавленість творчою діяльністю в умовах практичної роботи; виховувати почуття прекрасного, любов до своїх друзів та рідних. |
Анімалістична скульптура. Глиняна іграшка Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-керамі-ста; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, пропорцій та рухів тварин; розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |
Малювання птахів. «Заспівай мені, райська пташко!» Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про анімалізм та засоби передавання характерних форм птахів; закріплювати поняття про композицію; навчати спостерігати за красою навколишнього світу; дотримуватися в зображенні пропорцій, розмірів; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати в образотворчому мистецтві рухи птахів; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |