Показано матеріалів: 251-260
Тема: Займенники 1-ї особи однини та множини. Роздільне написання займенників з прийменниками Мета: ознайомити з системою відмінювання, відмінковими формами займенників 1-ї особи, вчити визначати їх роль у реченні, формувати навички роздільного написання займенників з іменниками; розвивати вміння вживати займенники у мові у потрібній формі; виховувати охайність виконання записів у зошитах. |
Тема: Спостереження за вживанням особових займенників у текстах Мета: закріплювати знання про займенник, вчити розпізнавати особові займенники в різних формах і використовувати їх у мовленні; розвивати мовні вміння, вміння висловлювати власні судження; виховувати інтерес до вивчення мови. |
Тема: Займенник як частина мови, його основні ознаки. Особові займенники Мета: розширювати уявлення дітей про частини мови, познайомити із займенником, з його особливостями, вчити розпізнавати особові займенники, познайомити з граматичною категорією особи; розвивати аналітичні вміння, вміння спостерігати й робити висновки зі спостережень; виховувати інтерес до усної народної творчості, вивчення мови. |
Тема: Закріплення та узагальнення мовленнєвих умінь, пов’язаних з уживанням числівників Мета: систематизувати, закріпити й узагальнити знання учнів про числівники; розвивати мовні вміння; виховувати інтерес до вивчення природи, шанобливе ставлення до неї. |
Тема: Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50-80 Мета: ознайомити з утворенням і написанням форми родового відмінка числівників, вчити правильно вживати їх у мовленні; розвивати навички правильного вживання числівників у мовленні; виховувати інтерес до вивчення наук природознавчого циклу. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Поняття про числівник як частину мови. Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні Мета: ознайомити учнів з новою частиною мови — числівником, дати початкове поняття про числівник, його функцію в мовленні, вчити застосовувати знання про числівник на практиці і правильно вживати у мовленні; розвивати інтерес до вивчення природи; виховувати самостійність у навчанні. |
Тема: Узагальнюючий урок з теми «Прикметник». Навчальний переказ Мета: узагальнити знання і вміння учнів з теми «Прикметник», підготувати їх до контрольної роботи; розвивати мовлення дітей; виховувати вміння співпрацювати у групі. |
Тема: Відмінювання прикметників у множині. Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині Мета: ознайомити дітей із системою відмінювання прикметників у множині, її особливостями, вчити вживати різні відмінкові форми прикметників у множині; розвивати вміння вживати на письмі закінчення прикметників, орієнтуючись на кінцевий приголосний основи; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за семестр Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, підбити підсумок вивченого за семестр; розвивати інтерес до вивчення мови; виховувати вміння співпрацювати у групі. |
Тема: Форми давального й місцевого відмінків прикметників жіночого роду в однині Мета: вчити утворювати форми давального і місцевого відмінків прикметників в однині жіночого роду, розрізняти їх, правильно вимовляти й писати, закріплювати навички визначати відмінок прикметників; розвивати мовленнєві вміння дітей; виховувати повагу до народних звичаїв і традицій. |