💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 904
Показано матеріалів: 221-230
Сторінки: «« 1 2 ... 21 22 23 24 25 ... 90 91 »»

Тема: Вправи на спостереження за роллю дієслів у мовленні. Граматичний аналіз дієслівних форм різних часів

Мета: систематизувати знання учнів з теми «Дієслово»; розвивати вміння робити морфологічний аналіз дієслів; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1093 | Додав: SYLER

Тема: Вправляння у встановленні зв’язків слів у реченнях. Спостереження за вживанням числівників у мовленні

Мета: актуалізувати знання дітей з цієї теми, удосконалювати вміння аналізувати речення, виділяючи головні та другорядні члени речення, встановлювати зв’язок слів у реченні; розвивати вміння виділяти і використовувати у мовленні числівники; виховувати любов до природи.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1276 | Додав: SYLER

Тема: Спостереження за змістом та інтонацією речень, різних за метою висловлювання. Речення, ускладнені однорідними членами

Мета: узагальнити знання учнів про речення, закріпити вміння відтворювати інтонацію розповідних, питальних і спонукальних речень, речень з однорідними членами; розвивати уміння інтонаційного читання окличних речень, пунктуаційні навички; виховувати бажання працювати колективно, у парах.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1387 | Додав: SYLER

Тема: Конструктивні вправи зі спільнокореневими словами, вживання їх у реченнях, зв’язних текстах. Спостереження за роллю префіксів у словах

Мета: закріпити й узагальнити знання учнів про морфемну будову слів, закріплювати вміння розрізняти спільнокореневі слова та форми одного і того самого слова; розвивати швидкість письма.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1099 | Додав: SYLER

Тема: Аналіз контрольної роботи. Текст, його головна думка, заголовок. Порядок виконання звуко-буквеного аналізу слова. Порядок розбору слів за будовою

Мета: повторити й закріпити в учнів поняття про текст як зв’язне висловлення певної думки, повторити порядок звуко-буквеного аналізу слова і порядок розбору слів за будовою; розвивати вміння підбирати заголовок до тексту, який би виражав головну думку; виховувати патріотичні почуття.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1187 | Додав: SYLER

Тема: Узагальнюючий урок за темою «Прислівник»

Мета: узагальнити знання дітей з теми « Прислівник »; розвивати вміння співпрацювати у команді; виховувати доброзичливе ставлення до товаришів, вміння радіти їх успіхам.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1196 | Додав: SYLER

Тема: Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах

Мета: показати роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах, формувати вміння використовувати прислівники у різних текстах, визначати їх роль; розвивати вміння розпізнавати прислівники в усному і писемному мовленні; виховувати культуру мовлення.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 917 | Додав: SYLER

Тема: Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками

Мета: ознайомити учнів з однорідними другорядними членами речення, вираженими прислівниками, виробляти вміння визначати прислівники, що виконують роль однорідних членів речення, добирати однорідні прислівники, будувати речення з однорідними прислівниками; розвивати уважність, спостережливість; виховувати бажання спостерігати й досліджувати природу.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1400 | Додав: SYLER

Тема: Практичне ознайомлення із формами ступенів порівняння прислівників. Спостереження за вживанням у мовленні прислівників синонімів та антонімів

Мета: практично ознайомити зі ступенями порівняння прислівників, вчити утворювати ступені порівняння прислівників, спостерігаючи за роллю у мовленні прислівників-синонімів і антонімів; розвивати мовлення дітей, поповнювати словниковий запас учнів; виховувати наполегливість у навчанні.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1034 | Додав: SYLER

Тема: Порівняльна характеристика прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників

Мета: закріплювати вміння розпізнавати прислівники у тексті, розширити уявлення про прислівник на основі порівняльного аналізу його з прикметником, ознайомити із способом творення прислівників від прикметників; розвивати вміння розрізняти прикметники і прислівники; виховувати почуття прекрасного засобами описів природи.

4 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1026 | Додав: SYLER