Тема: Вправляння у встановленні зв’язків слів у реченнях. Спостереження за вживанням числівників у мовленні Мета: актуалізувати знання дітей з цієї теми, удосконалювати вміння аналізувати речення, виділяючи головні та другорядні члени речення, встановлювати зв’язок слів у реченні; розвивати вміння виділяти і використовувати у мовленні числівники; виховувати любов до природи. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання — Встановіть зв’язки, вкажіть головне слово у кожному словосполученні. Іменник + дієслово ? (іменник, займенник) + прикметник; дієслово + ? (прислівник); ? (іменник) + числівник; ? (дієслово, прикметник) + займенник. — Наведіть приклад словосполучення «іменник + числівник». — Введіть це словосполучення в речення. — Усно встановіть зв’язок слів у реченні. III. Оголошення теми й мети уроку — Сьогодні ми будемо згадувати все, що знаємо про зв’язок слів у реченні, особливу увагу звернемо на числівники. IV. Закріплення та систематизація знань 1. Самостійна робота із вправою 224 Завдання 4 опрацювати письмово коментовано. — До першого речення складіть схему речення. — Визначте частини мови у другому реченні. Яких частин мови ви там не зустріли? 2. Диктант із творчим завданням Один учень працює на дошці. — Назвіть одним словом кожне із вказаних чисел і запишіть. Десять одиниць, десять десятків, десять сотень, два десятки, три десятки, вісім десятків, шість десятків, сім сотень, вісім сотень, дев’ять сотень, тисяча тисяч, п’ять десятків, п’ять сотень. — Які словникові слова були в диктанті? Поясніть їх правопис. — Чим схожі всі ці числівники? (Вони кількісні.) — Усно доберіть порядкові числівники до кількісних. — Складіть усно речення з одним із числівників. З яким словом пов’язаний числівник? — Поставте у родовому відмінку числівники вісімдесят, п’ятдесят, шістдесят. 3. Робота в парах (вправа 225) V. Підсумок уроку 1.Бесіда — Що ми згадали з теми «Речення»? — Які відомості про числівник ми повторили? — Які вміння вдосконалювали? — До чого закликають нас тексти із вправ 224 та 225? 2.Інструктаж щодо виконання домашнього завдання VI. Домашнє завдання Вправа 226. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1217 | |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Правила поведінки за столом |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Способи згинання паперу |
Всього коментарів: 0 | |