Тема: Спостереження за змістом та інтонацією речень, різних за метою висловлювання. Речення, ускладнені однорідними членами Мета: узагальнити знання учнів про речення, закріпити вміння відтворювати інтонацію розповідних, питальних і спонукальних речень, речень з однорідними членами; розвивати уміння інтонаційного читання окличних речень, пунктуаційні навички; виховувати бажання працювати колективно, у парах. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання (вправа 212) II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання Вчитель заздалегідь записує на дошці висловлювання із вправи 220. — Виберіть і прочитайте тільки ті висловлювання, які є реченнями. — Чому саме ці висловлювання є реченнями? III. Оголошення теми й мети уроку — Сьогодні ми зосередимо увагу на темі «Речення» й згадаємо все, що ми знаємо з цієї теми. IV. Закріплення та систематизація знань 1. Колективна творча робота (за вправою 220) Вчитель пропонує дітям скласти речення 5, 6 й ускладнити їх однорідними членами. — Які розділові знаки ви поставили в розповідних неокличних реченнях? А в розповідних окличних? — Що ви можете розповісти про однорідні члени речення? 2. Робота з опорною схемою — Давайте систематизуємо свої знання про речення, склавши опорну схему. Речення за метою висловлювання (розповідні) (питальні) (спонукальні) за інтонацією (розповідні неокличні (питальні неокличні (спонукальні неокличні (розповідні окличні (!) ) (питальні окличні (?) ) (спонукальні окличні (!) ) 3. Робота над інтонуванням речень Вправи 218, 219 опрацювати усно колективно. 4. Самостійна робота з підручником Вправу 213 опрацювати усно. — Поясніть розділові знаки у реченнях з однорідними членами. 5. Творча робота у парах (вправа 222) — Виберіть прикметник із вправи. Доведіть, що ці слова є прикметниками. 6. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання V. Підсумок уроку — Складіть речення до схем. — Поясніть розділові знаки у складених реченнях. — Якого типу речення за метою висловлювання ви склали? — А за інтонацією? VI. Домашнє завдання Дівчата — вправа 223; хлопці — вправа 217. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1385 | |
Закріплення знань про звуки [с], [с'] |
Таблиці додавання й віднімання числа 3. Ламані лінії. Задачі на збільшення чи... |
Утворення й назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень в... |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
СЛОВА — НАЗВИ ІГРАШОК (У КРАЇНІ ІГРАШОК) |
Всього коментарів: 0 | |