Показано матеріалів: 241-250
УРОК 80 Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд Мета: пояснити прийом письмового додавання трицифрових чисел без переходу через розряд; розглянути прості задачі, які розв'язуються дією додавання; учити складати та розв'язувати рівняння. |
УРОК 79 Тема. Віднімання виду 600 270 Мета: пояснити прийом віднімання; опрацювати складені задачі, які містять знаходження невідомого доданка; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення. |
УРОК 78 Тема. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд Мета: ознайомити з прийомом віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; вправляти у розв'язанні задач на три дії; вдосконалювати обчислювальні навички. |
УРОК 77 Тема. Віднімання виду 420 — 70 Мета: вправляти учнів в обчисленні виразів на вивчені випадки додавання й віднімання; опрацювати розширену задачу на зведення до одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички. |
УРОК 76 Тема. Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд Мета: ознайомити з прийомом додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; опрацювати розширену задачу на зведення до одиниці. |
УРОК 75 Тема. Контрольна робота Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
УРОК 74 Тема. Розв'язання прикладів і задач на вивчені випадки арифметичних дій Мета: повторити прийоми додавання й віднімання; опрацювати розв'язання задачі на зведення до одиниці; розвивати увагу, кмітливість. |
УРОК 73 Тема. Додавання й віднімання виду 230 + 70, 200 60. Дії з величинами Мета: ознайомити з вказаними прийомами додавання й віднімання; удосконалювати вміння виконувати дії з величинами. |
УРОК 72 Тема. Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел Мета: розглянути різні способи віднімання круглих трицифрових чисел; опрацювати розширену задачу на знаходження третього доданка. |
УРОК 71 Тема. Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел Мета: розглянути різні способи додавання круглих чисел; опрацювати розширену задачу на спосіб зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички. |