💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Віднімання виду 420 — 70

УРОК 77

Тема. Віднімання виду 420 — 70

Мета: вправляти учнів в обчисленні виразів на вивчені випадки додавання й віднімання; опрацювати розширену задачу на зведення до одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, для індивідуальної роботи.

ХІД УРОКУ

Перевірка домашнього завдання

Знайти помилки у вправі 634 (на дошці), виправити їх.

80 — 6 = 7413 — 8 = 682—25 = 67 32 — 27 = 5

800 — 60 = 740 130 — 80 = 60 63 — 18 = 45 100 — 63 = 47 Із вправи № 633 вибрати приклади, відповіді яких більше 400.

Усні обчислення Гра «Весела лічба»

У квадратах — числа від 21 до 36. Учень повинен указкою якомога швидше показати й назвати числа за порядком від 21 до 36. Перемагає той учень, хто швидше відшукає числа.

25 29 33 22

31 23 35 28

27 32 36 26

21 34 24 30

27 35 31 21

33 29 25 34

28 36 32 24

22 30 23 26

470 + 360280+ 190690 + 280

340 — 40 760— 40820 — 210

Самостійне розв'язання прикладів 310+ 490 530+270220+ 130

740 + 250800— 500990 — 260

Індивідуальна робота за картками: виміряти сторони трикутника й обчислити його периметр.

варіант

(2 см, 3 см, 5 см) варіант

(4 см, 1 см, 6 см)

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу (за завданням № 637) — Різницю чисел 420 і 70 можна обчислювати двома способами.

!спосіб: 70 не можна відняти від 20. Візьмемо сотню, буде 120. Отже, число 420 розклали на два доданки: 300 і 120. Від 120 віднімемо 70, буде 50. Додамо 50 до 300, вийде 350.

II спосіб: число 70 розкладемо на два доданки: 20 (такий, як і десятки у від'ємника) і 50. Будемо віднімати далі ланцюжком:

420 — 20 — 50 = 350.

Первинне закріплення (вправа № 638)

Самостійне розв'язання прикладів № 639

Фізкультхвилинка Закріплення вивченого матеріалу Усна робота за таблицею № 640 Робота над задачею № 641

Ознайомлення зі змістом задачі. Розбір задачі від числових даних до запитання:

Скільки дитячих плащів пошили?

Чи стільки ж метрів тканини іде на плащ для дорослого, як і на дитячий?

Як визначити, скільки метрів тканини піде на 1 плащ для дорослого? Якою дією можна знайти кількість плащів для дорослих?

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 642, 643.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.10.2014)
Переглядів: 1343 | Рейтинг: 0.0/0
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо...
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі...
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси
Робота з картоном. Настінні сувеніри
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]