Урок 91. Коли твір відкриває свої таємниці. Анатолій Камінчук «Ремез» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; збагачувати активний словник учнів новими словами; формувати вміння аналізувати твір за змістом; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати любов до всього, що створила природа. |
Урок 90. Природа оживає. Анатолій Камінчук «Котики вербові», «Береза розвивається». Звуконаслідування Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; ознайомити учнів з терміном «звуконаслідування»; вчити знаходити в тексті образні вислови, розвивати пам'ять, естетичний смак; виховувати любов до рідної землі, художнього слова. |
Урок 89. Поетичні картини зими. Анатолій Камінчук «Баба Віхола» Мета: ознайомити учнів з творчістю Анатолія Камінчука; продовжити формування навичок свідомого, виразного читання віршованих творів; розвивати образне мислення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 88. Урок позакласного читання. Країна дитячих ж урналів Мета: розширити знання дітей про дитячу періодичну пресу; активізувати інтерес до неї; розвивати вміння самостійно читати дитячу періодику, комунікативні здібності; виховувати любов до рідного слова. |
Урок 87. Буду я природі другом. Анатолій Костецький «Не хочу» Мета: навчати учнів інтонувати вірші за розділовими знаками, сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у віршованих текстах; розвивати зв'язне мовлення, естетичний смак; виховувати любов до природи. |
Урок 86. Принади літнього ранку. Анатолій Костецький «Рибалка-дивак» Мета: вдосконалювати техніку свідомого, виразного читання віршованих творів, вмілого використання інтонацій у мовленні; формувати оцінні судження, навчати виділяти головне; виховувати любов до прекрасного. |
Урок 85. А вже весна, а вже красна... Анатолій Костецький «Починається весна» Мета: почати ознайомлення учнів з творами Анатолія Костецького; вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; виховувати любов до природи. |
Урок 84. Коли твір відкриває свої таємниці. Ганна Чубач «Роса» Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю української поетеси Г. Чубач; удосконалювати навички читання віршованих творів; навчати сприймати зміст поезії на слух; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати любов до природи, художнього слова. |
Урок 83. Як побачити дива? Ганна Чубач «У лісочку на пеньочку» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов до поезії. |
Урок 82. Літні дива. Вадим Скомаровський «Козубок-Колобок» Мета: вдосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні; розвивати художнє сприймання явищ природи, творчу уяву; виховувати любов до прекрасного. |