Урок 101. Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Тико і Волохан» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які найвиразніше характеризують дійових осіб, допомагають уявити їхній стан; розвивати творчу уяву, фантазію; розширювати знання учнів про поведінку тварин; виховувати бережливе ставлення до всього живого. |
Урок 100. Птахи — наші друзі. Юрій Старостенко «Смілива зозулька» Мета: поглиблювати навички роботи над оповіданнями; розвивати різні способи і види читання; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи. |
Урок 99. Олександр Копиленко «Хоробре кошеня» Мета: дати учням поняття про оповідання, про особливості цього художнього твору; вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; вчити аналізувати прочитане, висловлювати оцінні судження; розвивати зв'язне мовлення учнів; розширювати їх світогляд; виховувати любов до природи. |
Урок 98. Повтори і пригадай. Підсумок за розділом «З літературної скарбниці» Мета: пригадати найважливіше з прочитаного у розділі «З літературної скарбниці»; узагальнити вивчене; вчити співставляти, порівнювати; розвивати вміння фантазувати, передавати під час читання настрій твору; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 97. У кожного свій талант. Іван Світличний «Півень-горлопан», «Слухала Лисичка Солов’я» Мета: ознайомити учнів із творчістю Івана Світличного; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мислення, вміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 96. Урок позакласного читання. Хліб — усьому голова Мета: навчати учнів читати швидко і виразно; усвідомлювати зміст прочитаного; поглибити знання учнів про важку працю хлібороба, розвивати пам'ять, ерудицію; виховувати дбайливе ставлення до хліба, повагу до хліборобської праці. |
Урок 95. Гумористичний вірш. Ігор Січовик «Віддячила», «Хитра киця» Мета: ознайомити учнів із творчістю Ігоря Січовика; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; навчати інтонувати речення, розкривати зміст поезії; розвивати зв'язне мовлення, творчі здібності учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 94. Коли твір відкриває свої таємниці. Ігор Калинець «Про що розповіла нагідка» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; розширювати світогляд учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 93. Рушники ви мої, рушники. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; поглиблювати знання учнів про рушник; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати інтерес до культурної спадщини, народних традицій. |
Урок 92. Кожна квітка красива і неповторна. Тамара Коломієць «Нагідка» Мета: ознайомити учнів із творчістю Тамари Коломієць; закріплювати навички роботи над художніми засобами поезії; спонукати учнів до творчості; розвивати художнє сприймання явищ природи; виховувати любов до рідного слова. |