Показано матеріалів: 1261-1270
Урок 7. МаршВступ Доречно було б розпочати наш урок із військового маршу, тому що ми не довчили його на минулому уроці. Це пісня „Гей, військо йде”, яку написали поет Іван Франко та композитор Василь Верховинець. |
Урок 6. МаршВступ Сьогодні ми розглянемо третій „кит” музики – марш. З цим „китом” ми у своєму житті зустрічаємося досить часто, адже марші звучать за різних життєвих обставин: супроводжують урочистості, військові паради та демонстрації. |
Урок 3. ПісняВступ Пісень незчисленна кількість. Вони можуть звучати за різних життєвих обставин. Є пісні сумні і веселі, дитячі і дорослі, народні і спеціально вигадані композиторами, про природу і про людей. |
Урок 5. Незвичайний танецьВступ Сьогодні ми розглянемо незвичайні танці, але розпочнемо з пісні Аркадія Філіпенка „Ой заграйте, дударики”. |
Урок 4. Танець на танцювальному майданчикуВступ Сьогодні ми розпочнемо вивчати другого з „китів”, на яких тримається музика - танець. Але спочатку ми пригадаємо і проспіваємо пісню „Школяр”. |
Урок 2. Пісня – душа музикиВступ На минулому уроці ми розпочали розучування „Пісні про школу”. Продовжимо її вивчення. |
Урок 1. Джерела музичного мистецтваВступ Запрошуємо вас до чарівного світу музики. Там разом співатимемо пісні, навчимося слухати та розуміти музику, дізнаємося багато нового і цікавого. Насамперед ми з'ясуємо, як виникає музика і хто потрібен для цього. |
УРОК 17 Тема: У переддень літніх канікулМета: передбачити можливі ситуації на канікулах; вчити учнів правильно в них поводитися; розвивати вміння аналізувати запропоновані ситуації; виховувати бажання бути вихованим у життєвих ситуаціях. |
УРОК 16 Тема: Секрети вихованих людей. У країні добрих і ввічливих людейМета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. |
УРОК 15 Тема: Ти — частина природи. Що дає нам природа? Поведінка на природіМета: узагальнити знання учнів про те, що обов’язком кожної людини є турботливе ставлення до природи; викликати інтерес до вивчення і застосування досвіду народу розумного використання природних багатств; показати значення природи в житті людини; виховувати почуття любові до рідної землі, відповідальне ставлення до збереження довкілля. |