Урок 3. ПісняВступ Пісень незчисленна кількість. Вони можуть звучати за різних життєвих обставин. Є пісні сумні і веселі, дитячі і дорослі, народні і спеціально вигадані композиторами, про природу і про людей. Про кого ми співатимемо сьогодні? Послухайте вірш і здогадайтеся: А ви бажаєте старанно вчитись, писати грамотно, науки всі вивчать, натхненно, наполегливо трудитись й про все на світі пісеньки співать? Наступна пісня буде про школярів! Прослухайте пісню Філарета Колесси „Школяр”, а потім – розпочніть її розучування. Демонстрація пісні „Школяр” Розучування пісні „Школяр” Розповідь про пісню Л. Бетховена "Бабак” Мелодія складається зі звуків різної висоти і тривалості: низьких і високих, довгих і коротких. Під час Слухання наступного твору зверніть на це увагу. Ми слухатимемо пісню Людвіга Бетховена "Бабак”. Слова до неї написав німецький поет Йоганн Гете. Твір розповідає про нелегке життя мандрівного музиканта, з яким ділить горе і радість маленьке звірятко – бабак. Вслухайтеся в зміст цієї скромної, але внутрішньо багатої пісні, відчуйте її красу. Слухання. Л. Бетховен. "Бабак” Аналіз прослуханого твору Пісня „Бабак” має сумний характер. Надзвичайно проста і водночас виразна мелодія передала стан душі мандрівного музиканта, його смуток і доброту. Спів супроводжувався музичним інструментом фортепіано, який зображував звучання шарманки. Завдання Який настрій пісень про школу? З чого складається музична мелодія? На якому музичному інструменті Л. Бетховен передав звучання шарманки в пісні „Бабак”? Підсумки уроку Сьогодні на уроці ми дізналися, що мелодія складається зі звуків різної висоти і тривалості, а також прослухали пісні „Школяр” та „Бабак”. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1630 | |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
Незвичайний стадіон |
Комбінована аплікація |
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з... |
Наш вернісаж |
Всього коментарів: 0 | |