Урок 2. Пісня – душа музикиВступ На минулому уроці ми розпочали розучування „Пісні про школу”. Продовжимо її вивчення. Продовження розучування „Пісні про школу” Караоке. „Пісня про школу” Слухання і визначення музичного твору Для багатьох саме пісня – це найулюбленіший вид музики. Головною в ній завжди є мелодія, яка може «прикрашатися» супроводом. Мелодія може існувати й самостійно! Саме по ній ми впізнаємо пісню. Прослухайте композицію Якова Степового, проаналізуйте її. Визначте тип музики, доберіть назву творові. Аналіз прослуханого твору Ми переконалися, що пісню не обов’язково співати. Її мелодію можна заграти на інструменті і відчути її пісенність. Пісенність – означає плавність, зв’язність звуків, співучість, протяжність мелодії. Який Твір ми щойно прослухали? Ця ніжна, лагідна музика дуже схожа на колискову. Автор, Яків Степовий, назвав цей твір „Колискова”. Завдання Назвіть авторів „Пісні про школу”. Що називають „пісенністю” в музиці? Який характер має твір Я. Степового „Колискова”? Підсумки уроку Сьогодні на уроці ми розпочали розглядати однин із „китів” музики – пісню, пригадали і виконали „Пісню про школу”, а також прослухали твір українського композитора Якова Степового „Колискова”. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1293 | |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Всього коментарів: 0 | |