Урок 1. Джерела музичного мистецтваВступ Запрошуємо вас до чарівного світу музики. Там разом співатимемо пісні, навчимося слухати та розуміти музику, дізнаємося багато нового і цікавого. Насамперед ми з'ясуємо, як виникає музика і хто потрібен для цього. Музика не може виникнути та існувати без композитора, виконавця та слухача. Музика стає справжнім мистецтвом тільки тоді, коли її професійно створив композитор, художньо виконав виконавець та емоційно сприйняв слухач. Демонстрація „Пісні про школу” Композитор, виконавець і слухач є співтворцями музики. Ми задовго були слухачами. Пропоную стати виконавцями. Для цього нам потрібно розучити "Пісню про школу" Розучування „Пісні про школу” Слухання. Д. Кабалевський. „Три кити” Ви пам’ятаєте легенду про трьох китів, на яких, за давніми віруваннями, трималася Земля? Такі "кити” є і в музиці, - вони вам добре знайомі. Якщо ви уважно прослухаєте твір російського композитора Дмитра Кабалевського "Три кити”, легко зможете їх назвати. Аналіз прослуханого твору Три кити, три основи, на яких тримається вся музика, це – пісня, танець і марш. Вони мають свої особливості. Спробуйте спочатку самі визначити, в чому полягає різниця між ними, а на наступних уроках ми разом перевіримо ваші здогадки. Завдання За яких обставин музика стає справжнім живим мистецтвом? Назвіть три "кити” (три типи) музики. Підсумки уроку Сьогодні ми з’ясували роль композитора, виконавця і слухача у виникненні та розвитку музичного мистецтва. А також познайомилися з трьома "китами” в музиці, відчули різницю в характері музики маршу, танцю та пісні. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1514 | |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Робота з папером. Писанка |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини |
Всього коментарів: 0 | |