Показано матеріалів: 891-900
|
УРОК 61 Тема: Письмова нумерація чисел 11 - 20. Задача на зменшення числа на кілька одиницьМета: вчити дітей читати числа другого десятка й записувати їх у нумераційну таблицю; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати любов і дбайливе ставлення до книги. |
|
УРОК 60 Тема: Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Вправи і завдання на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Вправи і задачі на повторення понять «літр», «сантиметр», «дециметр»Мета: закріплювати вміння читати числа другого десятка; формувати свідоме засвоєння учнями кількості десятків і одиниць у числі; розвивати вміння розв'язувати приклади й задачі вивчених видів; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 59 Тема: Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжини відрізківМета: вчити читати числа другого десятка; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 58 Тема: Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Додавання і віднімання частинамиМета: формувати навички лічби в межах 20; вчити креслити відрізок за даною умовою; повторити додавання і віднімання частинами; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 57 Тема: Лічба предметів у межах 20. Дециметр. Вимірювання відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10Мета: ознайомити учнів з новою одиницею вимірювання — дециметром; розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 56 Тема: Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Вправи на знаходження невідомого доданка. Розв'язування задач. Побудова відрізківМета: вчити утворювати числа із двох доданків, один з яких 10; формувати вміння лічити та порівнювати числа в межах 20, знаходити невідомий доданок, розв'язувати задачі на визначення віку, уміння будувати відрізки; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 55 Тема: Десяток. Утворення і назви чисел другого десятка. Нумерація чисел у межах 20Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел другого десятка; вдосконалювати обчислювальні навички в розв'язанні задач і прикладів у межах 10; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 54 Тема: Десяток. Утворення числа 10Мета: ознайомити учнів з десятком — новою одиницею лічби; закріплювати вміння і навички додавати і віднімати в межах 10; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. |
|
УРОК 53 Тема: Перевірна робота № 2Мета: перевірити вміння учнів розв'язувати приклади і задачі вивчених видів; розвивати культуру оформлення письмових робіт. |
|
УРОК 52 Тема: Переставна властивість додавання. Задачі та вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10Мета: ознайомити учнів з переставною властивістю додавання; повторити додавання і віднімання групами, порівняння чисел і виразів, назви геометричних фігур; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. |