Показано матеріалів: 491-500
Тема: Природа у місті Балаклія та його околицяхМета: Ознайомити дітей із природою рідного міста та його околиць в різні пори року. Розкрити роль природи у місті; ознайомити з рослинами, які найчастіше використовують для міського озеленення. Розвивати спостережливість, уяву, логічне мислення, критичне мислення. Виховувати любов до рідного краю, патріотичні почуття, загальнолюдські чесноти. |
ТЕМА: Гірські породиМЕТА: Ознайомити з поняттям « гірські породи» та колекцією найпоширеніших гірських порід; розкрити значення гірських порід для господарської діяльності людини; розвивати дослідницьку складову у світогляді учнів; виховувати бережне ставлення до природних багатств, дбайливе ставлення до навколишніх предметів. |
Тема: Рідний край. Назва рідного краюМета: поповнити знання учнів про українське суспільство, довкілля, в якому живе дитина; дати учням уявлення про природні умови села; учити називати село, вулиці, свою домашню адресу; ознайомити учнів із різноманітністю природи, господарською діяльністю населення рідного краю. |
Тема. Вода та її властивості. Демонстрація властивостей водиМета: дати учням уявлення про основні властивості води (прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини), розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підход до пізнання властивостей води, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до її багатств. |
Тема: Дослідницький практикум. Як живуть мурахиМета:Ознайомити учнів із життям мурашок;повторити істотні ознаки комах,дати знання про користь мурашок;розвивати пізнавальний інтерес до комах,вміння аналізувати й узагальнювати;виховувати любов до природи,сприяти збереженню здоров я учнів. |
Тема: Харчуйся правильно! Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту і розвиткуМета: пояснити учням значення харчування для здоров'я, розширити уявлення про різноманітність харчових продуктів; формувати уявлення учнів про їжу, корисну та шкідливу для здоров’я; вчити розпізнавати корисні і шкідливі їжу та напої; формувати поняття «правильне харчування», виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я. |
Тема. Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу). Практична робота: «Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу»Мета: вчити учнів називати людей, до яких можна звернутися по допомогу, якщо заблукав чи загубився; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях; спонукати до виконання правил поведінки в автономній ситуації у населеному пункті; виховувати сміливість, обережність. |
Тема. Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота: «Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб»Мета: ознайомити учнів з обставинами, що призводять до виникнення небезпечних ситуацій; пояснити, що будь-яка діяльність (праця, навчання, гра тощо) є потенційно небезпечною; вчити наводити приклади небезпечних ситуацій у побуті (пожежа, несправність електроприладів, витік газу, порушення водопостачання); продовжити формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути небезпечних ситуацій удома за відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність, вміння чинити розсудливо; ознайомити учнів із правилами поведінки в екстремальних ситуаціях (пожежа, витік газу, порушення водопостачання); вчити називати свою адресу, номери телефонів батьків, аварійних служб, звертатися по допомогу до аварійних служб; спонукати учнів до виконання правил поведінки в небезпечних ситуаціях (пожежа, витік газу, порушення водопостачання). |
Тема. Безпечні місця для ігор і розвагМета: ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки вдома; вчити обирати безпечні місця і предмети для ігор удома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути небезпечних ситуацій удома під час відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність, вміння чинити розсудливо. |
|
Урок №11 Тема. Активний і пасивний відпочинокМета. Навчити учнів розпізнавати активний і пасивний відпочинок; дати поради щодо корисного відпочинку; розвивати прагнення зміцнювати своє здоров’я; виховувати бажання дотримуватися здорового способу життя; формувати загальножиттєву компетентність. |