Показано матеріалів: 501-510
Тема. Танок осінніх листочків. Відтінки. Відбиток. Малювання композиції «Танок осіннього листя» (акварельні фарби ,листочки). Танець - вид мистецтва. Характер танців. Укр. нар. танці «Козачок», «Гопак». «Танок осіннього листя», муз. Філіпенка , сл. народніМета. Формувати навички естетичного сприймання, уявлення про танець як вид мистецтва; вчити слухати і розуміти музику, бачити і відтворювати прекрасне; спонукати до творчості; розвивати образне мислення, асоціативну пам’ять і увагу, вокально-хорові навички, ритмічність; виховувати любов до природи, інтерес до українських танців. |
Тема: Такі різні танціМузичний матеріал: М.Глінка «Полька», А.Павлюк, В.Рождественський «Святковий хоровод». Мета: визначити ознаки танцю, дати поняття «танцювальна музика», «хоровод», «полька»; розвивати в учнів музичний слух, чуття ритму, пам’ять, вміння висловлювати думку; виховувати любов до музики, підтримувати бажання брати участь у різноманітній музичній діяльності. |
Тема: Про що і як розповідає музика. Розучування пісні "Морозець" на музику Б. ФільцМета: 1. Навчи ти учнів вітатися співом. 2. Розучи ти пісню на музику Б. Фільц Вчити учнів розуміти музику, виховувати любов до музики. |
Тема. Виражальні можливості ліній. Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Їжачок-хитрячокМета: освітня – повторювати види ліній та їх виражальні можливості; звертати увагу на те, що лінії можуть бути різної товщини; познайомити з технікою графічного малювання та його особливостями; закріплювати поняття «лінія як засіб виразності», навички розміщення зображення на аркуші паперу, виконання лінійного малюнка; розвивальна – продовжувати формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати естетичний смак, вміння визначати форму предмета, підбирати лінії для малювання; стимулювати розвиток допитливості; виховна – виховувати в дітей художньо-естетичний смак, інтерес до художньої творчості. |
Тема. Танок осінніх листочків. Відтінки. Відбиток. Малювання композиції «Танок осіннього листя» (акварельні фарби, листочки). Танець - вид мистецтва. Характер танців. Укр. нар. танці «Козачок», «Гопак». «Танок осіннього листя», муз. Філіпенка , сл. народніМета. Формувати навички естетичного сприймання, уявлення про танець як вид мистецтва; вчити слухати і розуміти музику, бачити і відтворювати прекрасне; спонукати до творчості; розвивати образне мислення, асоціативну пам’ять і увагу, вокально-хорові навички, ритмічність; виховувати любов до природи, інтерес до українських танців. |
Тема. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування фарбами, пензлями, палітроюОрієнтовне тематичне завдання: «Три веселих гноми» (акварельні фарби ). Мета. Ознайомити учнів з основними кольорами, які існують в природі, навчити утворювати похідні кольори; розвивати навички кольорового вирішення малюнка,увагу, уяву, фантазію; удосконалювати вміння роботи з фарбами; виховувати охайність, акуратність. |
Тема. Казка «Колобок». Характеристика героїв. Розігрування казкиМета. Розширити знання дітей про казку. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, тренувати пам'ять. Вчити давати характеристику головним героям, елементам театралізації. Виховувати любов до рідної мови, до сценічного мистецтва. |
Тема. Перевірка навичок письма великих і рядкових літер. Письмо під диктовку. Списування з друкованого текстуМета: Закріпити і перевірити навички учнів писати вивчені рядкові і великі букви, поєднувати їх у склади і слова; удосконалювати навички звуко – буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів, їх активний словник; розвивати фантазію, увагу під час списування з друкованого тексту та під час письма під диктовку; виховувати старанність, охайність при письмі. |
Тема: Хвилеподібні лінії. Зображення малих і великих дугоподібних ліній. РЗМ Мовленнєві форми привітання і прощанняМета уроку. Закріплювати в учнів уміння орієнтуватися на сторінці зошита. Вчити їх писати хвилеподібні лінії, зображувати малі та великі дугоподібні лінії. Опрацьовувати мовленнєві форми привітання і прощання. Зба-гачувати словниковий запас учнів. Розвивати дрібні м’язи рук. Вихо-вувати у дітей культуру поведінки, ввічливість під час спілкування. |
Тема: Міжрядкова лінія. Написання півовалів, овалівМета: дати учням поняття про значення міжрядкової лінії під час письма; закріплювати вміння орієнтуватися на сторінці зошита; вправляти їх у написанні півовалів, овалів; вчити групувати предмети за кольором та формою; розвивати зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати бережне ставлення до тварин. |