Урок №11 Тема. Активний і пасивний відпочинокМета. Навчити учнів розпізнавати активний і пасивний відпочинок; дати поради щодо корисного відпочинку; розвивати прагнення зміцнювати своє здоров’я; виховувати бажання дотримуватися здорового способу життя; формувати загальножиттєву компетентність. Обладнання. Наборне полотно з фішками, «мікрофон» Хід уроку. І. Організаційний момент Пролунав уже дзвінок, Починаємо урок. ІІ. Актуалізація опорних знань Ø Проблемне питання - Що роблять люди, якщо вони відчули втому? - Що таке відпочинок? ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку Ø Сьогодні ми будемо говорити про те, як правильно організувати свій відпочинок та дозвілля, ознайомимося із різними видами відпочинку. ІV. Вивчення нового матеріалу Ø Розповідь вчителя Щоб не втомлюватися, необхідно чергувати розумову та фізичну працю. Людям, які займаються розумовою працею, необхідний активний відпочинок. Саме він сприяє підвищенню працездатності, поліпшенню психічного стану і настрою. Фізична праця – вид активного відпочинку, не тільки зміцнює здоров’я, але й формує риси характеру. Відпочинок може бути й пасивним. Відпочинок – це не неробство, а заміна виду діяльності. Поки мозок працює, м’язи відпочивають, і навпаки. Ø Робота в зошиті (О.В.Гнатюк) с.19 (Визначити, на яких малюнках зображено пасивний, на яких – активний відпочинок) Ø Вправа «Мікрофон» - Як ви відпочиваєте на вихідних? Ø Робота в групах Гра «Квадратики» Клас поділяється на дві команди. Кожна команда придумує види активного і пасивного відпочинку. Потім по черзі називають результати своєї роботи. За відповідь – на наборному полотні виставляється квадратик певного кольору. Ø Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань Ø Гра «Ланцюжок» - Продовжіть фразу: «Найкращим відпочинком для мене є…» Ø Робота над віршем Вова вивчив всі слова – Заболіла голова. Потім Вова відпочив, Потім дерево садив. Не дарма він все робив – Вчитель Вову похвалив. - Чому вчитель похвалив Вову? Ø Тестування «Корисно чи шкідливо?» Вчитель називає справи, учні плескають в долоні, якщо вони корисні. VІ. Підсумок уроку - Про що ми на уроці говорили? - Які висновки зробили? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2701 | |
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язання простих з... |
Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє ... |
Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. Складання і ч... |
Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження значень букв... |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |