Показано матеріалів: 211-220
Музика і природаМета: ♦ навчальна: учити учнів визначати життєвий та емоційний зміст музичних творів; продовжувати формувати вміння виражати характер музичних творів пластичними рухами та виконанням; ♦ розвивальна: розвивати ціннісне ставлення до музики; ♦ виховна: виховувати любов до природи, почуття людяності. |
Казка двері відчиняєМета: • навчальна: учити учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні казкових образів; дати визначення поняття «оркестр»; • розвивальна: продовжити формувати ладові уявлення, зорово-слухове сприйняття; розвивати творчі здібності учнів, допомогти їм у музиці відчувати неповторність казкових образів; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Новорічні святаМета: ♦ навчальна: формувати в учнів здатність розпізнавати життєвий зміст музики, особливості відображення зимової краси в музиці; засвоїти з ними поняття «челеста»; ознайомити учнів із зимовими піснями; ■ розвивальна: домагатися виразності у виконанні пісень, невимушеності рухів у процесі розкриття образу музичних творів; ♦ виховна: виховувати інтерес до музичного мистецтва.. |
Тема: Комбінована робота. Аплікація «На лісовій галявині»Мета: закріпити прийоми роботи з папером; зробити колективну роботу із кольорового паперу «На лісовій галявині»; розвивати вміння працювати з ножицями, папером, клеєм; розвивати охайність, самостійність; виховувати працьовитість, естетичні почуття, любов до природи. |
Тема: Конструювання. Собачка з клаптиків паперуМета: продовжити роботу з конструювання; закріплювати засвоєні раніше технології аплікації; розвивати творче мислення, уяву, заохочувати фантазію та нестандартні рішення, виховувати інтерес до уроку, працьовитість, охайність, дбайливе ставлення до тварин, посидючість та терпіння. |
Тема: Конструювання. Технічний конструктор «Візок»Мета: ознайомити учнів з наземними видами транспорту, професіями людей, які працюють на транспорті, машинами і механізмами, з основними деталями конструктора і прийомами роботи з ним; розвивати технічне і логічне мислення, дрібну моторику рук, терпіння, посидючість; вчити дотримуватися послідовності технологічних операцій. |
Тема: Конструювання. Конструктор «Лего». Місто майбутньогоМета: навчати дітей роботи з конструктором «Лего»; ознайомити із зовнішнім виглядом міст, їх складом, системою транспорту, муніципальними та житловими будовами; розвивати дрібну моторику рук, уяву, навички роботи в колективі; виховувати посидючість і дисципліну. |
Тема: Конструювання зі смужок паперуМета: розвивати в учнів навички конструювання з паперу; допомогти опанувати дрібну техніку склеювання деталей, оволодіти навичками вирізування і згортання паперу; навчати виготовляти квіти, дерева, сонечко, травичку зі смужок паперу; розвивати творче мислення, уяву, увагу; виховувати естетичний смак, посидючість, терпіння. |
Тема: Комбінована робота. Писанки на квітці (до свята Великодня)Мета: удосконалювати навички роботи з картоном, кольоровим папером; виконати комбіновану роботу «Писанка на квітці»; розвивати увагу, творчі здібності, уміння працювати у групі; виховувати охайність, посидючість, терпіння, бажання прислухатися до порад. |
Тема: Прикраси з паперу. Пасхальна листівкаМета: ознайомити учнів з історією виникнення листівок і їх новим видом; закріпити навички роботи з шаблонами; навчити прийомів складання виробу без попередньої розмітки; розвивати увагу, творчу уяву; виховувати охайність, терплячість у досягненні результату, художній смак, бажання бачити красу. |