Тема: Конструювання. Собачка з клаптиків паперуМета: продовжити роботу з конструювання; закріплювати засвоєні раніше технології аплікації; розвивати творче мислення, уяву, заохочувати фантазію та нестандартні рішення, виховувати інтерес до уроку, працьовитість, охайність, дбайливе ставлення до тварин, посидючість та терпіння. Обладнання: кольоровий папір, аркуші паперу формату А3, клей, пензлики, серветки для рук, ілюстрації із зображенням декоративних та службових собак. Хід уроку I. Організаційний момент 1 Привітання Вже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Роботу швидше починаймо. 2 Перевірка готовності до уроку 3 Упорядкування робочих місць II. робота над новим матеріалом 1 Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо конструювати: зробимо аплікацію з рваного паперу. А кого — відгадайте! Вдень мовчить, Вночі гарчить, Хто до господаря йде, Знати дає. — До якої групи тварин належить собака? (Свійські тварини) 2 Вступна бесіда — З давніх пір живе поруч із людиною собака, охороняє її будинок, захищає, допомагає пасти стадо, полювати на звіра. Яких тільки собак не буває — службові, мисливські, сторожові, декоративні і зовсім безпородні, але всі вони вірно служать людині. Собака — відданий друг людини. Але і ви повинні про неї піклуватися. Якщо ви завели собі чотириногого друга, то не можна його просто так кинути або вигнати на вулицю. Пам’ятайте, ми відповідаємо за тих, кого приручили. У кожного собаки повинен бути свій господар і свій будинок. Собака теж гідний того, щоб його любили і цінували. У багатьох країнах за відданість, за вірну службу собаці споруджені пам’ятники. В Італії — вірному Фідо — 14 років він щовечора приходив до автобусної зупинки, сподіваючись на зустріч з господарем. У Росії — собаці Антею — на п’єдесталі написано, що за роки роботи Антея з його допомогою затримано понад 100 злочинців і розкрито 62 злочини. У Германії — собакам-поводирям сліпих за неоціненні послуги із забезпечення повноцінного життя незрячих людей, за дружбу і взаємну любов. Учень читає вірш. На подвір’ї у бабусі Красень півень, кури, гуси, Індик пишний і величний, Індичата та індички. Біля будки пес дріма. Так здається, та дарма. Він підтримує порядок І дає хазяйству раду: Як почнеться шум чи сварка, Прокидається і гавка: — Гав-гав-гав! Не гарно битись! Соромно на вас дивитись! Розійдіться в різні боки, Двір великий і широкий! В. Паронова III. Фізкультхвилинка Вже стомилися ми трішки, Вийдем, дітки, на доріжку. Наші ручки: раз, два, три. Наші ніжки: раз, два, три. Ось голівонька стомилась, Вліво — вправо нахилилась: Раз, два, три. Будем пальчики стискати, Будем знову працювати. IV. демонстрація та аналіз зразка ► Інструктаж — Але ми на сьогоднішньому уроці складемо з паперу не грізного пса, а миле, симпатичне щеня. — Розгляньте зразок. — З чого виконане цуценя? (З кольорового паперу) — Треба дібрати колірні відтінки кольорового паперу для виготовлення собаки, потім нарвати або нарізати шматочки паперу і заповнити ними місця на основі, враховуючи намальовані контури. — Як потрібно наклеювати шматочки: по одному або намазати трохи основи і на неї наклеювати шматочки кольорового паперу? (Як зручніше.) — З чого потрібно починати наклеювати? — Правильно, можна вибрати два шляхи, й обидва вони будуть правильними. Тільки якщо ви вже вибрали перший шлях, то йому потрібно слідувати до завершення роботи, а якщо ви вибрали другий шлях, то йому також потрібно слідувати до кінця роботи. 1-й шлях. Вибрати по черзі частини тіла (голова, лапи, тулуб, вуха, хвіст) і заповнювати їх поступово. 2-й шлях. Вибрати один колір паперу і працювати із ним. Наприклад, першим ви вибрали чорний — необхідно заповнити всі деталі чорним кольором, а потім братися за коричневий і т. д. (Порядок вибору кольору може бути довільним.) — Чи можна наклеювати шматочки один на одний? Чому? — Що можна додати до цієї композиції? (Траву, метеликів, квіти і т. ін.) V. практична робота учнів Діти працюють у групах по 4-5 осіб. У кожної групи на столі лежить аркуш паперу формату А3 з намальованим собакою. Діти готують до роботи шматочки нарізаного або рваного паперу певного кольору, який вони обрали для аплікації, і починають працювати. Учитель допомагає дітям обрати таку тактику у роботі, щоб кожен учень у групі виконував свою частину роботи. VI. виставка та оцінювання робіт VII. підсумок уроку — У якій техніці ми сьогодні працювали? — Які прийоми роботи з папером ви застосували в своїй композиції? — Чи сподобався вам урок? Чим саме? | |
| |
Переглядів: 4851 | |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Російська народна казка «Лисичка» |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Всього коментарів: 0 | |