💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Конструювання. Собачка з клаптиків паперу

Тема: Конструювання. Собачка з клаптиків паперу

Мета: продовжити роботу з конструювання; закріплювати засвоєні раніше технології аплікації; розвивати творче мислення, уяву, заохочувати фантазію та нестандартні рішення, виховувати інтерес до уроку, працьовитість, охайність, дбайливе ставлення до тварин, посидючість та терпіння.

Обладнання: кольоровий папір, аркуші паперу формату А3, клей, пензлики, серветки для рук, ілюстрації із зображенням декоративних та службових собак.

Хід уроку

I. Організаційний момент

 1 Привітання

 Вже дзвінок нам дав сигнал:

 Працювати час настав.

 Тож і ми часу не гаймо,

 Роботу швидше починаймо.

 2 Перевірка готовності до уроку

 3 Упорядкування робочих місць

II. робота над новим матеріалом

 1 Оголошення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо конструювати: зробимо аплікацію з рваного паперу. А кого — відгадайте!

 Вдень мовчить,

 Вночі гарчить,

 Хто до господаря йде,

 Знати дає.

— До якої групи тварин належить собака? (Свійські тварини)

 2 Вступна бесіда

— З давніх пір живе поруч із людиною собака, охороняє її будинок, захищає, допомагає пасти стадо, полювати на звіра. Яких

тільки собак не буває — службові, мисливські, сторожові, декоративні і зовсім безпородні, але всі вони вірно служать людині.

Собака — відданий друг людини. Але і ви повинні про неї піклуватися. Якщо ви завели собі чотириногого друга, то не можна його просто так кинути або вигнати на вулицю. Пам’ятайте, ми відповідаємо за тих, кого приручили. У кожного собаки повинен бути свій господар і свій будинок.

Собака теж гідний того, щоб його любили і цінували. У багатьох країнах за відданість, за вірну службу собаці споруджені пам’ятники. В Італії — вірному Фідо — 14 років він щовечора приходив до автобусної зупинки, сподіваючись на зустріч з господарем. У Росії — собаці Антею — на п’єдесталі написано, що за роки роботи Антея з його допомогою затримано понад 100 злочинців і розкрито 62 злочини. У Германії — собакам-поводирям сліпих за неоціненні послуги із забезпечення повноцінного життя незрячих людей, за дружбу і взаємну любов.

Учень читає вірш.

На подвір’ї у бабусі Красень півень, кури, гуси,

Індик пишний і величний,

Індичата та індички.

Біля будки пес дріма.

Так здається, та дарма.

Він підтримує порядок І дає хазяйству раду:

Як почнеться шум чи сварка,

Прокидається і гавка:

— Гав-гав-гав! Не гарно битись!

Соромно на вас дивитись!

Розійдіться в різні боки,

Двір великий і широкий!

  В. Паронова

III. Фізкультхвилинка

Вже стомилися ми трішки,

Вийдем, дітки, на доріжку.

Наші ручки: раз, два, три.

Наші ніжки: раз, два, три.

Ось голівонька стомилась,

Вліво — вправо нахилилась:

Раз, два, три.

Будем пальчики стискати,

Будем знову працювати.

IV. демонстрація та аналіз зразка

Інструктаж

 — Але ми на сьогоднішньому уроці складемо з паперу не грізного пса, а миле, симпатичне щеня.

 — Розгляньте зразок.

 — З чого виконане цуценя? (З кольорового паперу)

 — Треба дібрати колірні відтінки кольорового паперу для виготовлення собаки, потім нарвати або нарізати шматочки паперу і заповнити ними місця на основі, враховуючи намальовані контури.

 — Як потрібно наклеювати шматочки: по одному або намазати трохи основи і на неї наклеювати шматочки кольорового паперу? (Як зручніше.)

 — З чого потрібно починати наклеювати?

 — Правильно, можна вибрати два шляхи, й обидва вони будуть правильними. Тільки якщо ви вже вибрали перший шлях, то йому потрібно слідувати до завершення роботи, а якщо ви вибрали другий шлях, то йому також потрібно слідувати до кінця роботи.

 1-й шлях. Вибрати по черзі частини тіла (голова, лапи, тулуб, вуха, хвіст) і заповнювати їх поступово.

 2-й шлях. Вибрати один колір паперу і працювати із ним. Наприклад, першим ви вибрали чорний — необхідно заповнити всі деталі чорним кольором, а потім братися за коричневий і т. д. (Порядок вибору кольору може бути довільним.)

 — Чи можна наклеювати шматочки один на одний? Чому?

 — Що можна додати до цієї композиції? (Траву, метеликів, квіти і т. ін.)

V. практична робота учнів

 Діти працюють у групах по 4-5 осіб. У кожної групи на столі лежить аркуш паперу формату А3 з намальованим собакою. Діти готують до роботи шматочки нарізаного або рваного паперу певного кольору, який вони обрали для аплікації, і починають працювати. Учитель допомагає дітям обрати таку тактику у роботі, щоб кожен учень у групі виконував свою частину роботи.

VI. виставка та оцінювання робіт

VII. підсумок уроку

 — У якій техніці ми сьогодні працювали?

 — Які прийоми роботи з папером ви застосували в своїй композиції?

 — Чи сподобався вам урок? Чим саме?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 4851 | Рейтинг: 0.0/0
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я...
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Російська народна казка «Лисичка»
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]