Показано матеріалів: 191-200
Урок 4. Матеріали та інструменти: акварельні та гуашеві фарби. Творче завдання. танок повітряних кульокМета: ознайомлювати учнів із поняттям «колір як засіб виразності»; продовжувати ознайомлювати з акварельними і гуашевими фарбами; надавати початкові навички роботи з матеріалами; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати можливості різних видів фарб; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати почуття прекрасного. |
Урок 3. Як фарби стали кольорами. Творче завдання. Осінній листочокМета: ознайомлювати учнів із матеріалами та інструментами для роботи фарбами; навчати передавати форму та колір листка дерева, правильно розташовувати зображення на аркуші паперу, малювати трьома-чотирма фарбами, працювати на вологому папері; формувати в учнів уміння сприймати й аналізувати колір та форму реального предмета; викликати в учнів інтерес до творчості; виховувати художній смак. |
Урок 2. Чому люди малюють. Творче завдання. Барви земліМета: розкривати практичну роль образотворчого мистецтва та його необхідність; ознайомлювати учнів із видами художньо-образотворчої діяльності, розкривати поняття «образотворче мистецтво»; формувати початкові навички відтворення почуттів і вражень засобами образотворчого мистецтва; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу, гарний смак і бажання малювати. |
Урок 1. Абетка кольору: основні та змішані кольори. Творче завдання. спектральне колоМета: ознайомлювати учнів із трьома основними кольорами та їх похідними, поняттями: «спектральне коло», «основний колір», «змішаний колір»; навчати відтворювати необхідний колір змішуванням основних кольорів; формувати вміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; виховувати почуття прекрасного. |
Музична мозаїка (завершення)Мета: • навчальна: узагальнити вивчений учнями упродовж року матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ, а також ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; • розвивальна: розвивати творчу уяву, фантазію учнів; виконувати пісні, вивчені протягом року; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики. |
Музична мозаїкаМета: • навчальна: узагальнити вивчений учнями упродовж року матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; • розвивальна: розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання року, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; повторити пісні, по-співки; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики. |
Музична подорожМета: • навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; • розвивальна: допомогти учням усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Зустрічаємо літечкоМета: ♦ навчальна: учити учнів розпізнавати життєвий зміст музики та на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів; ознайомити з шотландським музичним інструментом волинкою; ♦ розвивальна: розвивати вокально-хорові навички, емоційну чуттєвість та музичний досвід дітей; ♦ виховна: виховувати інтерес до культури свого та інших народів. |
Що в музиці звучить?Мета: ♦ навчальна: учити учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні музичних образів; продовжити формувати ладові уявлення, зорово-слухове сприйняття; ♦ розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, уміння завдяки музиці відчувати красу навколишнього світу, неповторність кожного з представників живої природи; ♦ виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Хоровод метеликівМета: ♦ навчальна: учити учнів визначати особливості музичної мови; формувати емоційне, творче ставлення до мистецтва, життя, уявлення про багатогранні можливості музики; ♦ розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, уміння завдяки музиці відчувати красу навколишнього світу; ♦ виховна: виховувати любов та бережливе ставлення до природи і навколишнього світу. |