Показано матеріалів: 201-210
На балуМета: ♦ навчальна: учити учнів співати природним звуком; засвоїти з ними поняття «менует»; ознайомити учнів з особливостями танцю менует; ♦ розвивальна: розвивати емоційну сферу учнів за допомогою емоційного змісту музики Й. С. Баха, С. Прокоф'єва; ♦ виховна: виховувати емоційну чутливість, здатність до співпереживання, розуміння почуттів і думок, що виражені в музиці. |
Як народжується музика?Мета: • навчальна: учити учнів визначати особливості музики, що змальовує картини природи, спів пташок; дати визначення понять «диригент», «оркестр»; • розвивальна: розвивати творчі здібності, емоційність учнів, уміння імпровізувати та пластичними рухами передавати емоційний зміст і характер музичних творів; • виховна: виховувати любов до природи, української пісні. |
Дружно попрацюємо, потім потанцюємоМета: ♦ навчальна: учити учнів висловлювати враження від музичних творів; засвоїти з ними поняття «екосез»; формувати емоційну чуттєвість, здатність сприймати та розкривати художній образ музики; ♦ розвивальна: розвивати вміння виявляти головні ознаки найпростіших типів музики (танцю, маршу); ♦ виховна: виховувати почуття любові до природи, бережливого ставлення до неї, інтерес до музичної творчості. |
Вийди, вийди, сонечкоМета: • навчальна: ознайомити учнів із поняттям «пісня-закличка»; учити визначати засоби виразності музичних творів, порівнювати життєвий зміст, настрій і характер музичних творів; • розвивальна: розвивати музично-слухові уявлення в процесі сприймання, виконання; • виховна: виховувати любов до природи, української народної пісні. |
Урок весняний (підсумковий)Мета: • навчальна: допомогти учням продемонструвати свої виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; • розвивальна: поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) з навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини; • виховна: виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. |
Щебетала пташечкаМета: ♦ навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «веснянка»; засвоїти з ними поняття «соло»; учити визначати засоби виразності музичних творів, порівнювати життєвий зміст, настрій і характер музичних творів; ♦ розвивальна: розвивати музично-слухові уявлення в процесі сприймання, виконання; ♦ виховна: виховувати любов до природи, української народної пісні. |
Веснакрасна вже йдеМета: • навчальна: учити учнів визначати засоби виразності пісень-веснянок, відчувати музично-емоційний зміст пісень; засвоювати з ними поняття «веснянка»; • розвивальна: розвивати музично-слухові уявлення в процесі сприймання, виконання; • виховна: виховувати любов до весняної природи, української народної пісні-вес-нянки. |
Народні танціМета: • навчальна: надати учням уявлення про особливості танців — польки та вальсу (відчуття дводольності та тридольності у музиці); засвоїти з ними поняття «полька», «аркан»; учити висловлювати враження від музичних творів, передавати у виконанні настрій і характер музики; • розвивальна: розвивати почуття ритму, метру; • виховна: виховувати любов до природи, інтерес до музики різних народів. |
Мамина пісняМета: • навчальна: формувати в учнів уявлення про засоби музичної виразності та характер музики, про особливості жанру «пісня»; засвоювати поняття «склад пісні»; • розвивальна: розвивати творчі здібності, творчу фантазію учнів; • виховна: виховувати в учнів любов та повагу до матері, інтерес до музики компо-зиторів-класиків. |
Знайомство з маршемМета: • навчальна: засвоювати з учнями поняття «танець», «марш», «пісня», «танцювальна музика»; учити на елементарному рівні висловлювати враження від музичних творів, виразно співати; • розвивальна: розвивати спостережливість, почуття ритму; • виховна: виховувати музичні смаки, інтерес до музичних образів. |