Тема: Аналіз контрольної роботи. Іменник як частина мови Мета: актуалізувати знання учнів про іменник як частину мови, його морфологічні ознаки; вчити складати характеристику іменника як частини мови; розвивати аналітичні й синтетичні вміння дітей; виховувати любов до рідної мови. |
Тема: Уявлення про складне речення. Побудова складного речення. Узагальнення знань і вмінь з розділу «Речення» Мета: розширити уявлення про речення, познайомити із складними реченнями, показати їх відмінність від речень з однорідними членами, розповісти про розділові знаки у складних реченнях, вчити утворювати складне речення; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати й робити висновки на основі спостережень; виховувати уважність і наполегливість. |
Тема: Закріплення знань і вмінь про однорідні члени речення Мета: перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу за темою, закріпити, систематизувати, скоригувати знання учнів, розпочати підготовку до контрольної роботи; розвивати інтерес до вивчення мови; виховувати сумлінне, свідоме ставлення до навчання. |
Тема: Залежні слова при однорідних членах речення Мета: розширити знання про однорідні члени речення, вчити виділяти, записувати й правильно інтонувати речення з однорідними членами; розвивати вміння визначати залежні слова при однорідних членах речення; виховувати любов до рідного краю. |
Тема: Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників Мета: удосконалювати знання про структуру речення, продемонструвати зв’язок між однорідними членами речення за допомогою сполучників; розвивати вміння інтонаційно правильно читати речення з однорідними членами речення, ставити розділові знаки на письмі; виховувати любов до рідної мови. |
Тема: Однорідні члени речення Мета: розширити знання дітей про члени речення, ознайомити з однорідними членами речення, їхніми характерними ознаками, вчити визначати в реченні однорідні члени речення, записувати речення з однорідними членами, вживаючи коми; розвивати вміння уважно слухати й аналізувати речення; виховувати вміння співпрацювати в парі. |
Тема: Зв’язок слів у реченні. Речення й словосполучення Мета: розвивати вміння визначати головні та другорядні члени речення, встановлювати зв’язок між словами в реченні за допомогою питань, практично формувати уявлення про словосполучення, про наявність у ньому головного і залежного слова, учити розрізняти головні члені речення; розвивати вміння встановлювати зв’язок між словами словосполучення за допомогою питань від головного слова до залежного; виховувати любов до рідної природи; провести пропедевтичну роботу з основ особистої безпеки. |
Тема: Закріплення знань про основу речення. Зв’язок слів у реченні Мета: актуалізувати знання дітей про члени речення, закріплювати відомості про підмет і присудок як граматичну основу речення; розвивати вміння визначати в реченні його основу й встановлювати зв’язок між словами речення; виховувати любов до природи, бажання й вміння спостерігати у природі. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Види речень за метою висловлювання та інтонацією Мета: актуалізувати знання дітей про речення, розширити їх уявлення про види речень за метою висловлювання та інтонацією, вчити визначати вид речення, правильно його записувати і читати, знаходити у тексті й складати самостійно; розвивати мовні вміння дітей, їх мислення й мовлення; виховувати бажання читати книги. |
Тема: Замітка до газети. Узагальнення знань і вмінь з розділу «Текст» Мета: провівши аналіз тексту, визначити правила написання замітки до газети та її характерні особливості; вчити писати й правильно оформлювати листи, проводити підготовчу роботу зі складання усного твору; узагальнити знання дітей з теми «Текст»; розвивати мовні уміння учнів, спостережливість, аналітичні вміння, поповнювати активний словарний запас учнів; виховувати повагу до людей, шанобливе ставлення до дорослих. |