Тема: Однорідні члени речення Мета: розширити знання дітей про члени речення, ознайомити з однорідними членами речення, їхніми характерними ознаками, вчити визначати в реченні однорідні члени речення, записувати речення з однорідними членами, вживаючи коми; розвивати вміння уважно слухати й аналізувати речення; виховувати вміння співпрацювати в парі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання — Складіть речення за схемами, представленими на дошці. Хто? •о-=що=роблять? Хто? •о-=що зробив? що? яку? який? куди? — Назвіть граматичну основу кожного речення. — Зверніть увагу на цю схему. (Вчитель відкриває запис.) Хто?=що=добив?;,що=добив?,=що=добив? І де? — Хочете дізнатися про такі речення? III. Оголошення теми і мети уроку — Сьогодні ми познайомимось з цікавими реченнями, які мають у собі декілька підметів, присудків або другорядних членів речення. IV. Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу 1. Колективна пошукова діяльність (за вправою 76 (1,2)) — Розкажіть, що цікавого ви помітили в цих реченнях. — До якого речення підходить схема, записана на дошці? — Складіть схему до останнього речення. 2. Самостійна робота з правилом — Прочитайте правило на С. 38. Поясніть його своєму сусідові. — Складіть питання, які ви хотіли б поставити своїм друзям або мені за цим правилом. V. Закріплення та систематизація знань 1. Аналітико-синтетична робота — Заповніть пропуски, записавши характерні ознаки однорідних членів речення. Однорідні члени речення: 1 )_________(відповідають на одне питання); 2 )_________(зв’язані з одним словом); 3 )_________(є однаковими членами речення); 4 )_________(належать до однієї частини мови). 2. Робота у парах (за вправою 77) VI. Підсумок уроку 1. Бесіда — Чи можна вважати це речення реченням з однорідними членами? У вирій відлітають пташки. — Замініть підкреслене слово однорідними членами речення. — Поясніть і доведіть свою точку зору. — Чому ці слова є однорідними членами речення? Поясніть вживання ком. 2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання VII. Домашнє завдання С. 38 правило; таблиця у зошиті — усно. Вправа 78 — письмово. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1648 | |
Декоративна аплікація |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Всього коментарів: 0 | |