Показано матеріалів: 291-300
Тема: Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Пряме і переносне значення іменників Мета: актуалізувати знання дітей про синоніми, антоніми, багатозначні іменники, пряме й переносне значення слів, вчити добирати іменники-синоніми й антоніми, визначати пряме й переносне значення; використовувати у мові названі категорії іменників; вчити робити морфологічний аналіз іменників, розвивати й збагачувати мовлення дітей; виховувати любов до рідної мови. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Іменник як частина мови Мета: актуалізувати знання учнів про іменник як частину мови, його морфологічні ознаки; вчити складати характеристику іменника як частини мови; розвивати аналітичні й синтетичні вміння дітей; виховувати любов до рідної мови. |
Тема: Уявлення про складне речення. Побудова складного речення. Узагальнення знань і вмінь з розділу «Речення» Мета: розширити уявлення про речення, познайомити із складними реченнями, показати їх відмінність від речень з однорідними членами, розповісти про розділові знаки у складних реченнях, вчити утворювати складне речення; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати й робити висновки на основі спостережень; виховувати уважність і наполегливість. |
Тема: Закріплення знань і вмінь про однорідні члени речення Мета: перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу за темою, закріпити, систематизувати, скоригувати знання учнів, розпочати підготовку до контрольної роботи; розвивати інтерес до вивчення мови; виховувати сумлінне, свідоме ставлення до навчання. |
Тема: Залежні слова при однорідних членах речення Мета: розширити знання про однорідні члени речення, вчити виділяти, записувати й правильно інтонувати речення з однорідними членами; розвивати вміння визначати залежні слова при однорідних членах речення; виховувати любов до рідного краю. |
Мета: повторити лексичний та граматичний матеріал теми; перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою; розвивати навики письма, перекладу, пам'ять та увагу, мислення та мовлення; виховувати в учнів почуття відповідальності та самостійність. Обладнання: тест №1. |
Тема уроку: Права дитини Мета: • ознайомити учнів з поняттям «права і свободи людини» їх видами, міжнародно-правовими актами з прав людини і дитини, механізмом захисту прав людини; визначити їх роль в житті людини; • розвивати вміння аналізувати правові ситуації спираючись на статті Загальної декларації прав і свобод людини, Конвенції ООН про права дитини; аргументовано обстоювати власну думку; • формувати повагу до прав і свобод людини, розуміння важливості їх дотримання; висловлювати судження про значення захисту прав людини. |
Тема: Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників Мета: удосконалювати знання про структуру речення, продемонструвати зв’язок між однорідними членами речення за допомогою сполучників; розвивати вміння інтонаційно правильно читати речення з однорідними членами речення, ставити розділові знаки на письмі; виховувати любов до рідної мови. |
Тема: Однорідні члени речення Мета: розширити знання дітей про члени речення, ознайомити з однорідними членами речення, їхніми характерними ознаками, вчити визначати в реченні однорідні члени речення, записувати речення з однорідними членами, вживаючи коми; розвивати вміння уважно слухати й аналізувати речення; виховувати вміння співпрацювати в парі. |
Тема: Зв’язок слів у реченні. Речення й словосполучення Мета: розвивати вміння визначати головні та другорядні члени речення, встановлювати зв’язок між словами в реченні за допомогою питань, практично формувати уявлення про словосполучення, про наявність у ньому головного і залежного слова, учити розрізняти головні члені речення; розвивати вміння встановлювати зв’язок між словами словосполучення за допомогою питань від головного слова до залежного; виховувати любов до рідної природи; провести пропедевтичну роботу з основ особистої безпеки. |