Мета. Вчити писати різні види переказів (детальний, стислий,вибірковий), правильно викладати події, факти, зображені у тексті, у певній послідовності записувати речення; розвивати зв’язне мовлення учнів та навички грамотного письма ; збагачувати словниковий запас. Поглиблювати знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка. Формувати загальнокультурну компетентність через ознайомлення з творами літературного та образотворчого мистецтва. |
Тема. Написання переказу «Два товариші» Мета. Вчити писати різні види переказів (детальний, стислий, творчий), правильно викладати події, факти, зображені у творі, у певній послідовності записувати речення; розвивати зв’язне мовлення учнів та навички грамотного письма ; збагачувати словниковий запас; виховувати почуття дружби та гідності. |
Тема: Музей Мета: повторити вивчений лексичний матеріал за темою, збагачувати словниковий запас учнів, повторити будову речень у Past Simple, розвивати діалогічне та монологічне мовлення, уміння аудіювання, сприяти розвитку інтересу до вивчення англійської мови. |
Тема уроку:Умеблювання. Мета уроку: Навчальна-закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі; -навчити учнів описувати кімнату; -вчити учнів правильно ставити запитання та відповідати на них; |
Тема уроку:Спорт у нашому житті. Мета уроку: Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Спорт у нашому житті; -формувати уміння одержувати із тексту та ілюстрацій нові знання; Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу; -сприяти розвитку усного та писемного мовлення; -сприяти розвитку спостережливості,уваги,уяви та мислення; Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість; -виховувати позитивне ставлення до занять спортом; |
Мета: вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні; формування в учнів почуття патріотизму, любові до свого народу, нашої Батьківщини як незалежної держави; прагнення стати гідними громадянами України; розвиток мотивації молодших школярів, спрямованої на підготовку до захисту Вітчизни, на прикладі подвигу людей старшого віку; виховання інтересу до вивчення історії в 5 класі. |
(інтерактивний урок для учнів 4 класу) Мета і завдання: формувати в учнів поняття «доброта», мотивувати дітей на гарні вчинки, заохочувати учнів формулювати власні погляди, виховувати бажання робити добрі діла на благо людям, бути добрими, чуйними, відповідальними. Обладнання: плакат з намальованим мобільним телефоном, кольорові стік ери та фломастери, багато старих журналів з великою кількістю картинок, клейкі стрічки (скоч) або клей, ножиці, великі аркуші паперу, чарівна скринька Словник: Доброта – це чутливе, дружнє ставлення до людей. |
Мета: розширити знання учнів про життєвий та творчий шлях Т.Г.Шевченка, залучити дітей до скарбниці рідної мови, прищеплю¬вати любов і повагу до Шевченкового слова, формувати відчуття прекрасного; виховувати любов до рідного краю, української народ¬ної пісні, культуру слухання музи¬ки; розвивати усне мовлення, ува¬гу, уяву, мислення, пам'ять. |
Тема: Звук [н]. Фонетичний розбір слова. Слухове сприймання: «Розповідь про себе». Мета: Автоматизувати звуковимову раніше вивчених звуків, зокрема звук [н]. Закріплювати вміння виконувати фонетичний розбір слів (малювання, яблуко). Закріпити вміння вести зв’язну розповідь про себе. |
Панель інструментів Ooo4Kids. Цілі: навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити працювати з різними інструментами програми Ooo4Kids; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. |