Показано матеріалів: 101-110
Завдання уроку: Освітні: - Сформувати знання про цілісність організму, закріпити знання про основні органи рослини. Розвиваючі: - Продовжити формувати вміння логічно мислити; - Творчо працювати, активізувати розумову діяльність учнів. Виховні: - Виховувати любов до всього живого. |
Тема уроку: Сервірування столу до сніданку. Цілі уроку: • Освітні: познайомити учнів з правилами сервірування столу, навчити сервірувати стіл до сніданку. • Розвиваючі: розвивати логічне мислення, вміння виділяти загальні закономірності, розвивати пізнавальний інтерес • Виховні: розвивати естетичний смак; збереження і відродження сімейних традицій. Методи: • Словесні: бесіда, дискусія • Наочні: демонстрація • Практичні: вправи, практикум Технології: особистісно-орієнтоване навчання; ІКТ Матеріали та обладнання: інтерактивна дошка, комп'ютер, проектор; мультимедійна презентація «Сервірування столу до сніданку», посуд для сервірування столу. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу |
Мета. Ознайомити учнів із давньогрецьким міфом та дати уявлення про його витоки; формувати уявлення дітей про міфи як жанр усної народної творчості; збагачувати уявлення про міфи народів світу, вчити осмислювати їх зміст; розвивати навички читання, увагу, мислення, пам'ять, зв’язне мовлення, словниковий запас; виховувати старанність, активність, доброту, милосердя, справедливість; інтерес та зацікавленість до грецької міфології. |
Тема: Конструктивні вправи на нормативне вживання в мовленні граматичних форм вивчених частин мови. (Вправи 233 — 240). Мета: Узагальнити знання учнів про лексичні та граматичні ознаки вивчених частин мови, формувати вміння розрізняти їх у мовленні, правильно вживати. |
Тема: Вправи на спостереження за роллю дієслів у мовленні. Граматичний аналіз дієслівних форм різних часів. (Вправи 227 — 232.) Мета: Узагальнити й закріпити знання про роль дієслів у мовленні, вдосконалювати вміння аналізувати дієслівні форми різних часів. |
Тема: Аналіз контрольного диктанту. Вправляння у встановленні зв'язків слів у реченнях. Спостереження за вживанням числівників у мовленні. (Вправи 224 — 226.) Мета: Зробити аналіз контрольного диктанту. Закріпити вміння встановлювати зв'язки слів у реченні. Спостерігати за вживанням числівників. Розвивати інтерес до вивчення української мови. |
Тема: Контроль навчальних досягнень. Диктант. «Дуби шумлять» Мета: Перевірити орфографічні навички, здобуті у початкових класах. |
Тема: Спостереження за змістом та інтонацією речень, різних за метою висловлювання. Речення, ускладнені однорідними членами. (Вправи 218 - 223.) Мета: Узагальнити знання учнів про речення. Закріпити вміння відтворювати інтонацію розповідних, питальних і спонукальних речень, речень з однорідними членами. Розвивати навички інтонаційного читання окличних речень. |
Тема: Конструктивні вправи зі спільнокореневими словами, вживання їх у реченнях, зв'язних текстах. (Вправи 213 - 217.) Мета: Закріпити й узагальнити знання учнів про морфемну будову слів, закріплювати вміння розрізняти спільнокореневі слова та форми одного й того самого слова. Вправляти учнів у розборі слів за будовою. Виховувати почуття любові і поваги до свят і традицій українського народу. |
Тема: Комплексні вправи та аналіз текстів, добір до них заголовків. Спостереження за роллю префіксів у словах. (Вправи 209 - 212.) Мета: Закріплювати вміння аналізувати тексти і добирати до них заголовки. Спостерігати за роллю префіксів у словах. Вдосконалювати навички письма під диктовку. |