Показано матеріалів: 1231-1240
Урок 2 Тема: Здоров’я і хвороби. Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворимиМета: дати учням уявлення про те, що таке інфекційні хвороби; пояснити правила поведінки з інфекційними хворими; вчити запобігати хворобам; виховувати обережність, бажання бути охайним. |
Урок 1 Тема: Значення здоров’я для людиниМета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого і бережливого ставлення до свого здоров’я; сприяти формуванню навичок здорового способу життя. |
Урок 33. Елементи музичної мови – тембрВступ На минулих уроках ми розглянули кілька музичних інструментів. Сьогодні ми познайомимося ще з кількома, дізнаємося більше про один з елементів музичної мови – тембр. |
Урок 35. Зміст і мова музикиВступ Сьогодні – останній урок музики у другому класі. Ми стільки всього дізналися, стільки гарних пісень вивчили. Сьогодні ми виконаємо під музичний супровід кілька пісень і поміркуємо, якими засобами музика розповідає про життя. |
Урок 34. Казка, яку розповіла музикаВступ Сьогодні ми прослухаємо симфонічну казку „Петрик і Вовк” повністю! Російський композитор Сергій Прокоф’єв написав її, щоб розповісти дітям про інструменти симфонічного оркестру. |
Урок 32. Елементи музичної мови – тембрВступ Один і той самий звук може звучати по-різному залежно від інструмента, що його виконує. У музиці велике значення має особливе забарвлення звуку, властиве певному музичному інструментові чи голосу – тембр. |
Урок 31. Елементи музичної мови – лад (мажор, мінор), динаміка, темпВступ Для розкриття образів і задуму твору композитор завжди обмірковує всі елементи музичної мови, не забуваючи про лад, динаміку та темп. Розгляньмо ці елементи, слухаючи та вивчаючи пісню „Свято перемоги”. |
Урок 30. Елементи музичної мови – динаміка, регістр, штрихиВступ Ми тільки починаємо пізнавати та розуміти музичну мову. Вона складається з високих і низьких, голосних і тихих, коротких та довгих звуків, які постійно рухаються; то швидко, то повільно, то поступово, то стрибками. І всі ці можливості використовують для створення художнього образу музичного твору. |
Урок 29. Елементи музичної мови – лад, ритм, метрВступ Заспіваймо веснянку, щоб іще раз привітати тепле сонечко! Прослухаймо і почнемо розучувати українську веснянку „Розлилися води”. |
Урок 28. Елементи музичної мови – мелодія, лад (мажор, мінор)Вступ. Мелодія та лад музичного твору |